سومین دوره مسابقات  روبوکاپ آزاد ایران برگزار می‌شود

سومین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران ۱۵ تا ۱۷ فروردین سال ۸۷ در واحد قزوین برگزار می‌شود. به گزارش مهر، مرتضی موسی خانی با بیان این مطلب افزود: به دنبال برگزاری موفقیت‌آمیز دو دوره قبلی مسابقات روبوکاپ آزاد ایران از سوی دانشگاه آزاد اسلامی ‌قزوین مجوز برگزاری سومین دوره مسابقات ۲۰۰۸ نیز برای این واحد دانشگاهی صادر شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی‌واحد قزوین اضافه کرد: ۲۴ تیم از کشورهایی نظیر آلمان، چین، برزیل، اسپانیا، ترکیه، مالزی، هلند، مکزیک، امارات و ... در این دوره با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. رییس کمیته ملی روبوکاپ ایران با اشاره به حضور بیش از ۴۸۰ تیم در سومین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران ۲۰۰۸ از رشد ۳۰درصدی تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات خبر داد.

وی اذعان داشت: این دوره از مسابقات در ۱۵ لیگ برگزار می‌شود و با توجه به پایین بودن سطح علمی ‌لیگ روبات‌های تغییر مسیر، این لیگ از سومین دوره مسابقات روبوکاپ حذف شده و علاوه بر آن مطابق قوانین فدراسیون روبوکاپ، سایز و اندازه فوتبالیست‌های متوسط تغییر یافته است. رییس کمیته ملی روبوکاپ ایران افزود: امسال با هماهنگی و حمایت‌های استانداری قزوین، علاوه بر اسکان شرکت‌کنندگان، سومین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران ۲۰۰۸ در واحد قزوین برگزار می‌شود.

موسی‌خانی کیفیت برگزاری مسابقات در سال‌های گذشته را از عوامل موثر برای انتخاب واحد قزوین به عنوان مجری مسابقات آزاد ایران برای سومین بار از سوی ناظران فدراسیون روبوکاپ دانست.