قیمت برخی از گوشی‌های سونی اریکسون از جمله مدل‌های S500، T650 و K510 با گارانتی معتبر در بازار تلفن همراه تهران 100 تا 200‌هزار ریال کاهش یافت.

افزایش عرضه مدل‌های فوق با گارانتی معتبر شرکت سیتادل تلکام در سطح بازار تلفن همراه جمهوری تهران از دلایل کاهش قیمت مدل‌های فوق بوده است.
همچنین اکثر شرکت‌های قانونی برای فروش بهتر و رقابت با واردکنندگان غیرقانونی، اکثر مدل گوشی‌ها را با کاهش قیمت توزیع می‌کنند.
در همین حال S۵۰۰ سونی اریکسون که تا چندی پیش به بهای دو میلیون و ۳۰۰‌هزار ریال معامله می‌شد با کاهش قیمت ۱۰۰‌هزار ریالی در حال حاضر به بهای دو میلیون و ۲۰۰‌هزار ریال فروخته می‌شود.
عرضه گوشی کشویی سونی اریکسون مدل S500، که از حدود شش ماه گذشته به جمع محصولات سونی اریکسون پیوسته در این روز‌های توسط واردکنندگان نیز افزایش یافته است.


همچنین گوشی T650 سونی اریکسون با گارانتی رسمی که کمتر از دو ماه است، وارد بازار تلفن همراه شده در حال حاضر با گارانتی رسمی شرکت سیتادل تلکام به بهای چهار میلیون و 350‌هزار ریال در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این در حالی است که این گوشی چندی پیش به بهای چهار میلیون و 550‌هزار ریال فروخته می‌شد.

در همین حال مدل K۵۱۰ سونی اریکسون با کاهش قیمت ۱۲۰‌هزار ریالی به بهای یک میلیون و ۵۰‌هزار ریال به فروش می‌رسد. این گوشی از زمان عرضه به بازار تلفن همراه تهران به دلیل ارزان بودن و برخورداری از امکانات مناسب، مورد استقبال اکثر کاربران این برند قرار گرفته است.