لپ‌تاپ‌های سبک وزن‌ پرفروش

بازار دیجیتال - لپ‌تاپ از دسته لوازمی است که بسیاری از افراد هنگام انتخاب آن فاکتورهای خاصی چون وزن، میزان حافظه، نوع درایو و ... را مدنظر قرار می‌دهند. وزن یکی از فاکتورهای مهمی است که افراد زیادی هنگام خرید این کالا به آن توجه خاصی دارند.

امروزه لپ‌تاپ در وزن‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود و بسیاری از تولیدکنندگان در کنار افزایش قابلیت‌های لپ‌تاپ کاهش وزن این کالا را نیز در برنامه خود دارند.

شرکت سونی نیز لپ‌تاپ ۱/۲ کیلوگرمی خود را با عنوان VGN-TZ۱۷GN برای طرفداران لپ‌تاپ‌های سبک وزن به بازار عرضه کرده است.

این لپ‌تاپ که از سبک وزن‌ترین‌های سونی به شمار می‌رود، دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده CENTRINO CORE ۲ DUO ۱/۲ GHZ، رم یک گیگابایتی، هارددیسک ۱۰۰ گیگابایتی و کارت گرافیکی با ظرفیت ۱۰۰ گیگابایت است.

تجهیز به صفحه نمایش، LCD ۱۱/۱ اینچی و درایو DVD/RW از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. طبق اعلام ایران‌رهجو، VGN-TZ۱۷GN با قیمت دومیلیون و ۱۳۰هزار تومان و ضمانت سه‌ساله ایران رهجو به فروش می‌رسد.

مدل portege R۲۰۰ نیز لپ‌تاپ ۲/۱کیلوگرمی شرکت توشیبا است که از سبک وزن‌ترین‌های این برند است.

طبق اعلام «ارتاک» نمایندگی فروش لپ‌تاپ‌های توشیبا، portege R۲۰۰ به یک پردازنده Centrino ULV ۲MBا۳/۱، رم ۵۱۲ مگابایت و هارددیسکی با ظرفیت ۶۰گیگابایت مجهز است. تجهیز به درایو DVD/CD RW، صفحه نمایش ۱/۱۲ اینچی از نوع XGA و کارت گرافیکی با ظرفیت ۱۲۸ مگابایت از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

طبق اعلام ارتاک، این لپ‌تاپ با قیمت یک‌میلیون و ۴۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین مدل X۶۱SB۸G از لپ‌تاپ‌های سبک وزن IBM است که به تازگی وارد بازار شده است. این لپ‌‌تاپ ۳/۱کیلوگرمی به یک پردازنده intel core ۲Duo L۷۵۰۰ مجهز است.

تجهیز به رم یک گیگابایتی،هارد دیسک ۱۲۰GB، کارت گرافیکی intel GMA X۳۱۰۰ با ظرفیت ۳۸۴مگابایت و صفحه نمایش ۱/۱۲ اینچی از نوع XGA TFT از سایر ویژگی‌های این لپ‌‌تاپ است.

طبق اعلام سازگار ارقام، این لپ‌‌تاپ با قیمت دومیلیون و ۲۸۰هزار تومان و ضمانت یکساله این شرکت به فروش می‌رسد.