تبلت کوچک و ارزان آندرویدی

دنیای‌اقتصاد- شرکت Polaroid به‌تازگی با طراحی و تولید تبلت‌های ویژه کودکان وارد این بازار داغ و پر رونق شده است. این شرکت به تازگی جدیدترین و کوچک‌ترین تبلت خودش را با مدل M۷ به بازار معرفی کرده است که می‌تواند توجه اغلب کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. این تبلت مجهز به یک پردازنده ۶/۱ گیگاهرتزی Cortex-A۹ بوده و از رم یک گیگابایتی بهره می‌برد. سیستم عامل این تبلت از نوع آندروید نسخه۴ است و به این ترتیب امکان دسترسی کاربرانش را به انواع اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کاربردی تحت آندروید فراهم می‌آورد. این دستگاه همچنین دارای یک نمایشگر LCD تمام لمسی با اندازه ۷ اینچی است که تصاویر را با وضوح ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر امکان دریافت پنج نقطه لمسی به صورت همزمان را دارد.

هرچند طراحی بدنه این تبلت گویا نتوانسته نظر کارشناسان و منتقدان را به خودش جلب کند و آثار انگشت کاربران روی آن به راحتی باقی می‌ماند، اما بدنه پلاستیکی آن ساختاری سبک و قابل حمل را برای این دستگاه ایجاد کرده است. این تبلت دارای حافظه داخلی با ظرفیت ۸ گیگابایت است و از یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای مکالمه تصویری بهره می‌برد. این دستگاه همچنین مجهز به کارتخوان SD است و از این طریق امکان ارتقای حافظه را برای کاربرانش فراهم می‌آورد.

شرکت Polaroid اعلام کرده است که این تبلت کوچک و جدیدش را از بهار آینده و با قیمتی در حدود ۱۳۰ دلار روانه بازار خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند.