واکمن کوچک و ضد آب

دنیای‌اقتصاد- گوش دادن به موسیقی در هنگام ورزش یا پیاده روی برای اغلب ما حس خوبی را به همراه دارد. این موضوع اما برای بسیاری از ورزشکاران بسیار جدی‌تر بوده و آن‌ها ترجیح می‌دهند که حتی در هنگام شنا کردن هم به موسیقی دلخواهشان گوش کنند. درست به همین دلیل هم شرکت Sony به تازگی یک گجت جالب برای این دسته از کاربران به بازار معرفی کرده است. این گجت در واقع یک دستگاه پخش موسیقی ویژه و مقاوم است. این محصول جالب بدنه‌ای ضدآب و مقاوم داشته و می‌تواند علاوه بر محیط‌های خشک، در استخر یا ساحل دریا هم موسیقی دلخواه کاربرانش را هم اجرا کند. این واکمن کوچک طراحی بسیار سبک و ظریفی داشته و به شکل یک هدفون بی‌سیم روی گوش کاربرانش قرار می‌گیرد.

این دستگاه مبتنی بر حافظه داخلی ۴ گیگابایتی بوده و به این ترتیب امکان ذخیره فایل‌های موسیقی مورد علاقه کاربران را به آنها می‌دهد. علاوه بر بدنه سبک و ضد آب یکی دیگر از ویژگی‌های جالب و مهم این واکمن کوچک آن است که زمان لازم برای شارژ کامل آن تنها سه دقیقه است و در این صورت امکان پخش مداوم یک ساعت موسیقی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این واکمن کوچک و سبک در رنگ‌های متنوعی مانند مشکی، آبی، سفید و صورتی تولید شده است و از ماه مارس آینده با قیمت ۹۹ دلار به صورت رسمی روانه بازار می‌شود.