دوربینی جدید برای کاربران نیمه حرفه‌ای

بازار دیجیتال- شرکت فوجی‌فیلم که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دوربین و لوازم عکاسی است، به تازگی جدیدترین محصول خود را به بازار معرفی کرده است. محصول جدید این شرکت یک دوربین عکاسی دیجیتال است که با مدل S۲۰۰HD از سری FinePix به بازار معرفی شده است.

این دوربین که برای استفاده کاربران نیمه‌حرفه‌ای و مبتدی انتخاب مناسبی است، طراحی شبیه به دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای با ابعاد نسبتا بزرگ دارد. S۲۰۰HD تصاویر را با وضوح تصویر ۱۰ مگاپیکسل ثبت و ذخیره می‌کند تا به این ترتیب کاربران بتوانند عکس‌هایی با وضوح مناسب بگیرند.

این دوربین همچنین یک قابلیت قابل توجه دیگر هم دارد که با استفاده از آن کاربران امکان زوم اپتیکال تا ۱۵ برابر را در اختیار دارند. جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال شرکت فوجی‌فیلم همچنین امکان زوم واید تا فاصله ۶/۲۷ میلیمتر را داشته و امکان فیلمبرداری را هم به کاربرانش می‌دهد.

این محصول جدید مجهز به لرزشگیر دیجیتال دست بوده و از تکنولوژی تشخیص چهره هم بهره می‌برد. این دوربین امکان عکاسی پیاپی با سرعت ۱۳ فریم در هرثانیه را داشته و می‌تواند در یک لحظه تا ۳۳ فریم عکس پیاپی بگیرد. S۲۰۰HD از طرفی عکس‌هایش را با حداکثر حساسیت ۶۴۰۰ می‌گیرد و با این اوصاف کاربران این محصول نیازی به استفاده اجباری از فلاش را نداشته و می‌توانند از فلاش دوربین خود به صورت اختیاری استفاده کنند. ابعاد این دوربین برابر ۱/۳ ×۴/۴ اینچ بوده و وزن آن به ۴۸۴ گرم می‌رسد. نمایشگر این دوربین هم از نوع LCD با اندازه ۷/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دوربین قرار است به زودی با قیمتی کمتر از ۱۰۰۰دلار به بازار عرضه شود.