چند دستگاه‌ فتوکپی حرفه‌ای از شارپ

بازار دیجیتال- مدل AR-M۶۲۰U به عنوان دستگاه فتوکپی گران‌قیمت و حرفه‌ای SHARP در بازار داخلی معرفی شد.

طبق اعلام مادیران، نمایندگی فروش دستگاه‌های فتوکپی این برند در بازار داخلی، این دستگاه چند کاره که قابلیت کپی‌برداری و چاپ را دارند، ظرف مدت ۹/۳ثانیه از اسناد کپی گرفته و زمان گرم شدن آن ۱۲۰ثانیه است.

این دستگاه فتوکپی ۱۸۵کیلوگرمی که ابعادی معادل ۱۹۲/۱×۶۷۹×۷۲۸ میلی‌متر دارد، اسناد را روی کاغذ سایز A۳ با وضوح ۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ کپی می‌کند و قابلیت تهیه ۹۹۹کپی متوالی را دارد.

چاپگر این دستگاه نیز اسناد را با وضوح ۱۲۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ چاپ کرده و به پورت USB۱/۱ مجهز است.

این دستگاه قابلیت اسکن را نیز داشته و با قیمت پایه ۱۲میلیون و ۶۵۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

طبق اعلام مادیران در صورت تجهیز این دستگاه به منگنه‌زن، قیمت آن به ۱۵میلیون و ۲۴۶هزار تومان افزایش می‌یابد.

نمایندگی فروش دستگاه‌های فتوکپی SHARP همچنین مدل

AR-M۴۲۰U را به عنوان دستگاه فتوکپی پرفروش این برند معرفی کرد که برای حجم کاری بالا مناسب است.

AR-M۴۲۰U که یک دستگاه دوکاره است، قابلیت چاپ و کپی اسناد را دارد.

قابلیت تهیه ۹۹۹کپی متوالی با وضوح ۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ، قابلیت چاپ اسناد با وضوح dpi ۱۲۰۰×۶۰۰، زمان پاسخگویی ۸۰ثانیه و تجهیز به حافظه ۶۴مگابایتی قابل ارتقا تا ۳۲۰مگابایت از ویژگی‌های این دستگاه ۹۵کیلوگرمی است.

مادیران، قیمت پایه این دستگاه را ۳میلیون و ۸۰۰هزار تومان اعلام کرد که در صورت تجهیز به دورو زن قیمت آن به ۴میلیون و ۸۰۰هزار تومان و در صورت تجهیز به دوروزن و منگنه‌زن قیمت آن به ۵میلیون و ۸۰۰هزار تومان افزایش می‌یابد.

مدل AR-۵۱۲۷ نیز دستگاه فتوکپی دیجیتال پرفروش دیگری از خانواده SHARP است که قابلیت کپی‌برداری، چاپ اسناد، ارسال و دریافت فاکس را دارد.

تجهیز به صفحه نمایش LCD سه رنگ، حافظه ۱۶مگابایتی قابل ارتقا تا ۲۷۲ مگابایت برخی از ویژگی‌های این دستگاه ۸/۴۸کیلوگرمی است.

AR-۵۱۲۷ قابلیت تهیه ۹۹۹ کپی متوالی در سایز A۳ داشته، وضوح چاپ این دستگاه ۶۰۰نقطه در اینچ است و به پورت‌های USB و IEEE ۱۲۸۴ Parallel مجهز است.

مادیران قیمت این دستگاه را نیز دومیلیون و ۳۰۰هزار تومان اعلام کرد که در صورت تجهیز به منگنه‌زن و دورو زن قیمت آن به چهارمیلیون و ۵۰۰هزار تومان می‌رسد.