جعبه

بازار دیجیتال- این روزها با افزایش سرویس‌های ابری، بیراه نیست اگر بگوییم استفاده از فلش‌های حافظه به زودی روبه فراموشی سپرده می‌شوند. در حال حاضر سرویس‌های ابری گوناگونی توسط شرکت‌های بزرگ و یا کوچک دنیا ارائه می‌شود که هر کدام با امکانات ویژه از جمله فضای مجازی بالا سعی می‌کنند کاربران را به سمت خود جلب کنند. سرویس BOX هم یک پردازشگر ابری است که با استفاده از آن دیگر نیازی به فلش حافظه نخواهید داشت. BOX به شما ۵ گیگابایت فضای مجازی به صورت رایگان می‌دهد. شما می‌توانید با این سرویس فایل‌های مورد نیاز خود را روی BOX آپلود کنید و هر وقت که به فایل‌های خود نیاز داشته باشید، می‌توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

حتی در مواقعی که فلش مموری نیز کارآیی ندارد BOX به کمک شما می‌آید، شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن‌های BOX روی تبلت یا تلفن همراه خود از امکانات BOX استفاده کنید.

به کمک این سرویس می‌توانید پوشه‌های عمومی و خصوصی و حتی پوشه برای افرادی خاص ایجاد کنید که امکانی جالب و بسیار کاربردی است. در صورتی که به فضای بیشتر از ۵ گیگابایت نیاز دارید می‌توانید با ارتقای اکانت خود از امکانات حرفه‌ای BOX استفاده کنید.

BOX سرویس‌های ویژه‌ای برای کاربران گوگل کروم، آندروید، آی‌فون و آی‌پد نیز در نظر گرفته است. با مراجعه به سایت www.box.com می‌توانید از این امکانات استفاده کنید.