مدیر عامل همراه اول گفت: از مجموع ۴۷ میلیون سیم‌کارت ثبت شده همراه اول، هم‌اکنون ۳۵ میلیون سیم کارت در دست مشترکان فعال است. وحید صدوقی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: تاکنون ۵۱ میلیون سیم‌کارت همراه اول فروخته شده است. مدیرعامل همراه اول گفت: از ۵۱ میلیون سیم کارت فروخته شده همراه اول، ۱۶ میلیون سیم‌کارت دائمی و ۳۵ میلیون اعتباری است؛ به عبارتی هم‌اکنون تعداد سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول دو برابر دائمی‌ها است. وی تصریح کرد: ۴۷ میلیون از ۵۱ میلیون سیم کارت فروخته شده همراه اول، به نام افراد ثبت شده و ۴ میلیون سیم‌کارت نیز هنوز فعال نشده است. مدیرعامل همراه اول ادامه داد: از مجموع ۴۷ میلیون سیم‌کارت ثبت شده همراه اول،

۳۵ میلیون سیم کارت در دست مشترکان فعال و ۱۲ میلیون سیم کارت نیز غیر فعال است. وی ادامه داد: در نیمه نخست سال ۹۰ حدود ۵ میلیون مشترک جدید به همراه اول اضافه شده که امیدواریم در نیمه دوم سال نیز با جذب ۵ میلیون مشترک دیگر، بتوانیم برنامه ۱۰ میلیون مشترک جدید را محقق کنیم.

مخابرات همچنان متقاضی سهام تالیا است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: وضعیت تالیا در خصوص واگذاری سهامش تغییر نکرده و مخابرات مطابق با گذشته متقاضی سهام این پروژه است. صابر فیضی در گفت‌وگو با موبنا با اشاره به پیشنهاد شرکت مخابرات برای خریداری سهام پروژه تالیا، اظهار داشت: مباحث مربوط به واگذاری سهام تالیا ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مجتمع رفسنجان به عنوان طرف مخابرات در پروژه تالیا باید این مشکل را حل کند، افزود: با حل مشکلات، فرآیند مربوط به واگذاری سهام انجام می‌شود. این درحالی است که نایب‌رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در آخرین اظهارات خود درخصوص پروژه تالیا اعلام کرده بود که مخابرات به دنبال تزریق سرمایه به پروژه تالیا و انتقال سهم است تا مشکلات فعلی مشترکان این شبکه اعتباری مرتفع شود. به گفته سیدمصطفی سیدهاشمی تالیا متعهد به جذب ۶ میلیون مشترک ظرف مدت ۱۰ سال طبق قرارداد با مخابرات است.

وی با تاکید بر احیای دوباره پروژه تالیا گفته بود که با شرکت تالیا در حال مذاکراتی هستیم که بتوانیم انتقال سهم در این پروژه را انجام دهیم که در صورت موافقت این شرکت با این موضوع، سرمایه‌گذاری در پروژه تالیا از سوی مخابرات انجام خواهد شد و مشکلات مشترکان این پروژه به طور کلی مرتفع می‌شود.

اعلام صورت حساب جدید مشترکان همراه اول

اپراتور اول تلفن همراه صورت حساب دوره دو ماهه منتهی به اول بهمن‌ماه مشترکان خود را از طریق پیامک و سایت اینترنتی اعلام کرد. در پیام کوتاه ارسالی برای مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی اپراتور اول، مبلغ صورت حساب اول آذرتا اول بهمن ماه، به همراه شماره قبض و شماره پرداخت اعلام شده است.

همچنین مشترکان برای اطلاع از جزئیات صورت حساب خود می‌توانند به سایت اینترنتی همراه اول به نشانی mci.ir مراجعه کنند. مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول می‌توانند ضمن اطلاع از جزئیات کارکرد این دوره خود، با در دست داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت، صورت حساب خود را از طریق اینترنت، تلفن بانک، پیامک و دستگاه‌های خودپرداز پرداخت کنند. اعلام صورت حساب پیامکی این دوره در حالی صورت می‌گیرد که در دوره قبل شرکت خدمات اول که وظیفه ارسال قبوض همراه اول را به عهده گرفته است در ارسال قبوض با مشکلاتی همراه شده بود که همین امر باعث تمدید مهلت پرداخت قبوض این اپراتور شده بود.