مدیریت ارتباطات - ۶ دی ۹۰

بازار دیجیتال- بیستمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، منتشر شد. اختلال در گردش خون ارتباطات عنوان سرمقاله این شماره از ماهنامه مدیریت ارتباطات است. در مطلبی دیگر در این ماهنامه تلاش شده است به این پرسش که، چرا کتاب زندگینامه استیو جابز باید پرفروش‌ترین کتاب سال شود؟ پاسخ داده شود. در بیستمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، دکتر محمدجواد آقاجری، مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آخرین وضعیت و آمار رسانه‌های خارجی فعال در کشورمان را تشریح کرده است. اما گفت‌وگوی ویژه این شماره ماهنامه به دلایل مرگ زودرس مطبوعات ایران و توجه به ماهواره از زبان دکتر مهدی محسنیان‌راد، اختصاص یافته است. پورتال‌ها، دروازه ورود به دنیای سایبر، دیگر پرونده این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است.

پورتال‌های سازمانی از مدیریت دانش تا تحقق جامعه اطلاعاتی خدمات‌رسانی بر مبنای اطلاع‌رسانی یکپارچه، آنچه باید از پورتال‌ها، بررسی کارکردهای اطلاعاتی و ارتباطی ۴ پورتال همتا (پورتال‌های وزارتخانه‌های علوم در کشورهای مالزی، استرالیا، دانمارک و ایران)، ارزیابی و رتبه‏بندی وب‏سایت‏ها از طریق جوایز اینترنتی و حاکمیت پورتال‌های سازمانی و فرآیندهای راهبری عناوین این پرونده را تشکیل می‌دهند.

همچنین در بیستمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات بخش چهاردهم ترجمه کتاب نگارش در روابط‌عمومی با عنوان انتشار خبر و اطلاعات عمقی با ترجمه علیرضا باستانی منتشر شده است. علاقه‌مندان به تهیه ماهنامه مدیریت ارتباطات می‌توانند علاوه بر کیوسک‌های مطبوعاتی، به سایتwww.cmmagazine.ir هم مراجعه کنند.