اسپیکری برای کاربران حرفه‌ای

بازار دیجیتال- شرکت Zebronics که یکی از تولیدکنندگان فعال بازار انواع لوازم جانبی کامپیوترهای شخصی است، به تازگی محصول جدیدی را به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید یک اسپیکر حرفه‌ای با مدلZEB-SW۳۵۰۰RUCF است که در واقع یک اسپیکر چند رسانه‌ای مجهز به ساب ووفر و نمایشگر دیجیتال است.

این اسپیکر که با هدف کاربران و علاقه‌مندان به موسیقی طراحی و تولید شده است، علاوه بر کامپیوترهای شخصی با انواع پخش‌کننده‌های موسیقی iPod و دستگاه‌های پخش‌کننده موسیقی مجهز به پورت استاندارد ۵/۳ میلیمتری سازگاری دارد. طراحی ساده و بدنه مشکی براق این دستگاه می‌تواند نظر هر کاربری را به خودش جلب کند. این محصول دارای یک نمایشگر دیجیتال نارنجی LED برای نمایش اطلاعات مختلف و یک دستگاه کنترل از راه دور کوچک هم هست.

نکته جالب درباره این محصول مجهز بودن آن به پورت USB و اسلات کارت حافظه SD است تا به این ترتیب امکان اجرای فایل‌های موسیقی ذخیره شده روی این دستگاه‌ها را هم در اختیار کاربرانش قرار بدهد. این دستگاه همچنین از رادیوی FM هم بهره می‌برد.

این اسپیکر با دو بلندگو و یک ساب ووفر قرار است به زودی به بازار عرضه شود. با این حال اما هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این دستگاه اعلام و منتشر نشده است.