دانستنی‌ها

بازار دیجیتال- جدیدترین شماره ماهنامه دانستنیها منتشر شد. این شماره از مجله، ویژه‌نامه‌ای درخصوص آی‌تی و هرمطلبی است که می‌خواهید از دنیای دیجیتال بدانید. این ویژه‌نامه با مطلبی در خصوص آخرین هدیه استیو جابز و شرحی در خصوص ویژگی آی‌فون ۴s شروع شده است. در صفحات بعدی می‌توانید با محصولات جدید دنیای فناوری اطلاعات همراه آشنا شوید. بخش رویداد این ویژه‌نامه دیجیتالی، به بررسی تازه‌های تکنولوژی در نمایشگاه IFA۲۰۱۱ برلین و سومین جشنواره دنیای دیجیتال همراه اختصاص یافته است. اما بخش نوبرانه این ماهنامه یکی از قسمت‌های خواندنی این مجله است. در این بخش می‌توانید با محصولات جدید در دنیای لپ‌تاپ، دوربین دیجیتال، سیستم پخش صدا، دوربین فیلمبرداری، گیرنده دیجیتال، تبلت و... همراه با معرفی کامل ویژگی این محصولات آشنا شوید. اگر قصد خرید یک تلویزیون هوشمند را دارید اما انتخاب یک محصول از میان ده‌ها محصول بازار تلویزیون برایتان سخت است، بهتر است بخش رقابت این ویژه‌نامه دیجیتالی را مطالعه کنید. در این قسمت تلویزیون‌های هوشمند موجود در بازار به همراه معرفی ویژگی‌های محصول همراه با نقاط قوت و ضعف دیده می‌شود.

اما پرونده این ماهنامه در خصوص خانه‌های هوشمند و هر آن چیزی است که باید در مورد این خانه‌ها بدانید.

اخبار و گزارش‌های خواندنی در خصوص دنیای بازی کامپیوتری، گشت‌وگذار در دنیای مجازی، چهره‌های دنیای فناوری، گزارش‌هایی در خصوص حمل و نقل هوشمند و... از دیگر مطالب این ویژه‌نامه دیجیتالی است.

شماره آبان‌ماه ماهنامه دانستنیها با نقد و بررسی ۴۵۵ محصول دیجیتالی و ده‌ها نکته برای خرید و نگهداری محصولات دیجیتالی با قیمت ۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.