هفتگی

بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سیمان دشتستان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد. پالایش نفت تبریز هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شبریز» مبلغ 3854 ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و 942 میلیارد و 105 میلیون ریال است.
بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته گذشته حق تقدم نیرو ترانس از آن خود کرد و پگاه اصفهان درجایگاه نهم ایستاد. «غشصفا» سود هر سهم خود را با سرمایه ۸۴ میلیارد ریال مبلغ ۶۳۹ ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته نفت و گاز و پتروشیمی تامین پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری سپه در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۲ هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۲۳ ریال پیش‌بینی شده است.
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. مپنا در این گروه هفتم شد. سرمایه «رمپنا» برابر ۹ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۷ ریال پیش‌بینی کرده است.
بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد. ایران خودرو در این گروه هفتم شد. سرمایه «خودرو» برابر ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳ ریال پیش‌بینی کرده است.
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فنرسازی زر به دست آورد. مهرکام در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر ۵۵۲ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یک ریال پیش‌بینی کرده است.
کمترین نسبت P/E
گروه صنعتی بوتان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری مسکن جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ثمسکن» با سرمایه ۲ هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۵۰۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه

بیشترین درصد افزایش
حق تقدم لامیران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که آلومراد در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «فمراد» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵ میلیارد ریال است.
بیشترین درصد کاهش
حق تقدم داده پردازی ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سیمان خزر در رده چهارم این گروه ایستاد. «سخزر» با سرمایه‌ای معادل 230 میلیارد ریال، سود هر سهام خود را مبلغ 766 ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پاسارگاد در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه 30 هزار میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 380 ریال پیش‌بینی شده است.
۰
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. «فولاد» با 36 هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 685 ریال پیش‌بینی کرده است.
۱
بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گسترش نفت و گاز پارسیان در این گروه نهم شد. سرمایه «پارسان» معادل 10 هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 1949 ریال پیش‌بینی کرده است.
۲
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته فنرسازی زر به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر 70 میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 10 ریال پیش‌بینی کرده است.
۳
کمترین نسبت P/E
گروه صنعتی بوتان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «وسکاب» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و 500 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 469 ریال پیش‌بینی کرده است.
۴

فصلی

بیشترین درصد افزایش
ارتباطات سیار ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را فصل گذشته از آن خود کرد. آسیا دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «آسیا» مبلغ 81 ریال و سرمایه آن معادل 2 هزار و 300 میلیارد ریال است.
5
بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش را در فصل گذشته حق تقدم کمباین‌سازی به دست آورد. لیزینگ صنعت و معدن سود هر سهم خود را با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، ۲۴۸ ریال پیش‌بینی کرد و در جایگاه هشتم قرار گرفت.
6
پرمعامله ترین سهم
فصل گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. نفت و گاز و پتروشیمی تامین در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه ۲۹ هزار میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۹۳۸ ریال پیش‌بینی شده است.
7
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. پالایش نفت اصفهان در رده هشتم این گروه ایستاد. «شپنا» با سرمایه ۴ هزار و ۱۶۲ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۰۹ ریال پیش‌بینی کرده است.
8
بیشترین سهام معامله شده
نفت و گاز و پتروشیمی تامین در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد. بانک ملت در این گروه نهم شد. سرمایه «وبملت» ۳۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۲ ریال پیش‌بینی کرده است.
9
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته فنرسازی زر به دست آورد. سرمایه‌گذاری بیمه در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «وبیمه» برابر ۷۵۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹ ریال پیش‌بینی کرده است.
0
کمترین نسبت P/E
گروه صنعتی بوتان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لاستیکی سهند جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «پسهند» با سرمایه ۱۴۰ میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۲۸۵۵ ریال پیش‌بینی کرده است.
1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس