روزانه
بیشترین بازدهی
ناب در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که ایران‌خودرو در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «خودرو» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
مواد اولیه داروپخش صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. فنرسازی زر در رده چهارم این گروه ایستاد. «خزر» با سرمایه‌ای معادل ۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» معادل ۲هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز گروه بهمن جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» مبلغ ۴۷۱ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز گروه بهمن به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه در رده سوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه‌ای معادل ۱۵میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۲۳۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
گروه بهمن دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که داروسازی سبحان در این گروه نهم شد. سرمایه «دسبحا» بیش از ۱۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۶۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. آبادگران ایران در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» برابر ۱۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. مهرکام جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۵۳۶ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
معدنی دماوند جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. لوله و ماشین‌سازی سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فلوله» مبلغ 508ریال و سرمایه آن معادل 135میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته زامیاد به دست آورد. شیشه و گاز در جایگاه چهارم ایستاد. «کگاز» با سرمایه 53میلیارد و 460میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 206ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را کالسیمین به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فاسمین» معادل 195میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 4301ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌‌ترین سهم را به دست آورد. گروه بهمن در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌‌بینی سود هر سهم «خبهمن» در سال‌جاری 350ریال و سرمایه آن برابر سه‌هزار و 200میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. پتروشیمی آبادان در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «شپترو» با سرمایه 160میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1000 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملت در این گروه چهارم شد. سرمایه «وملت» برابر یک هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 260 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. ایران گچ در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «کایگچ» برابر 15میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 474 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 845 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
آلومینیوم ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که معدنی دماوند در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کدما» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ده میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق‌تقدم تراکتورسازی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. «چرخشگر» در رده دوم این گروه ایستاد. خچرخش با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۹۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر هفت هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۸۷ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وپارس» در سال‌مالی ۸۶ مبلغ ۴۰۲ریال و سرمایه آن معادل پنج هزار میلیارد ریال، است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه بیشترین ارزش معامله را در سی‌روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. آلومینیوم ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. «فایرا»با سرمایه ۱۶۵میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۴۰۰۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه هفتم شد. سرمایه «ونوین»بیش از دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۸۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر نساجی بروجرد به دست آورد. سیمان هگمتان با سرمایه‌ای برابر ۳۳۳میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. رایان سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه‌ای برابر ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۷۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس