روزانه بیشترین بازدهی
حق تقدم سیمان فارس و خوزستان دیروز درحالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که کیمیدارو درجایگاه سوم این گروه قرار گرفت.«دکیمی» سود هر سهم سال‌جاری را 940ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از 60میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
ایران‌دارو روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. البرزدارو در رده سوم این گروه ایستاد. «دالبر» با سرمایه‌ای معادل 16میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را 1886ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری ایران‌‌خودرو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را سرمایه‌گذاری ساختمان به خود اختصاص داد. سرمایه «وساخت» معادل 880میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 300ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز پتروشیمی اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده ششم این جدول قرار گرفت.پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» مبلغ 381ریال و سرمایه آن معادل 5000میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. ملی‌ سرب و ‌روی در رده دهم این گروه ایستاد. «فسرب» با سرمایه‌ای معادل 92میلیون ریال، سود هر سهم خود را 585 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که کربن ایران در این گروه نهم شد. سرمایه «شکربن» بیش از 250میلیارد ریال است این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 301ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر 100میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 153ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر 105میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی 85 در رقم 780ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
نفت بهران جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. باما سوم شد. پیش‌بینی سود هرسهم «کاما» مبلغ ۶۶۲۶ریال و سرمایه آن معادل ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم سیمان فارس و خوزستان به دست آورد. فارسیت اهواز در جایگاه پنجم ایستاد. «سفاسیت» با سرمایه ۳۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

پرطرفدارترین سهم
توسعه معادن روی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را پتروشیمی اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «شصفها» معادل ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را برابر رقم ۱۱۱۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی خارک جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه معادن روی ایران در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «کروی» در سال‌جاری ۱۳۵۶ریال و سرمایه آن برابر ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است.

۲

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بین‌‌المللی توسعه ساختمان به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده دوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه ۱۰۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۶۳ریال پیش‌‌بینی کرده است.

۳

بیشترین سهام معامله شده
بین‌‌المللی توسعه ساختمان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که آبسال در این گروه هفتم شد. سرمایه «لابسا» برابر ۱۸۴میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فجر» برابر ۲۸۶میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱ریال پیش‌‌بینی کرده است.

۵

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه ۱۲۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۱۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

ماهانه
بیشترین بازدهی
حمل و نقل پتروشیمی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که ایران‌تایر در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «پتایر» سود هر سهم خود را مبلغ 764ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 79میلیارد و 211میلیون ریال است.

7

کمترین بازدهی
حق تقدم سیمان فارس و خوزستان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. نصیرماشین در رده پنجم این گروه ایستاد. «خنصیر» با سرمایه‌ای معادل 20میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 386ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سرمایه‌گذاری بازنشستگی به خود اختصاص داد. سرمایه «وصندوق» برابر 4هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 320ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
توسعه معادن روی ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» در سال مالی 85 مبلغ 382ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بین‌المللی توسعه ساختمان به خود اختصاص داد. گل گهر در رده دوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه 440میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 1631 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بین‌المللی توسعه ساختمان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری مسکن در این گروه هشتم شد. سرمایه «ثمسکن» بیش از 1000میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 226 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر پلاستیک شاهین به دست آورد. سولیران با سرمایه‌ای برابر 24میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 55 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا آذین جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه‌ای برابر 100میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 568 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس