روزانه
بیشترین بازدهی
پتروشیمی اراک دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که قند شیروان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. قشیر سود هرسهم سال‌جاری را ۱۴۵۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۱۳میلیارد و ۹۴۸میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
خدمات کشاورزی روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. املاح معدنی در رده دوم این گروه ایستاد. شاملا با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را ۱۲۶۳ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هفتم این گروه را هپکو به خود اختصاص داد. سرمایه تپکو معادل ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را ۳۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز پتروشیمی اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تراکتورسازی در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم تایرا مبلغ ۱۲۵۵ریال و سرمایه آن معادل ۲۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز چادرملو به خود اختصاص داد. پتروشیمی آبادان در رده هشتم این گروه ایستاد. شپترو با سرمایه‌ای معادل ۱۶۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را ۹۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
ایران‌خودرو دیروز درحالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملی در این گروه هشتم شد. سرمایه ونیکی بیش از ۲۹۰۰میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته معدنی دماوند به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه فوکا برابر ۱۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. الکتریک شرق با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۵ رقم ۷۸۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم کابل‌های مخابراتی شهید قندی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کیمیدارو در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت دکیمی مبلغ 759ریال و سرمایه آن معادل 60میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم سیمان شرق به دست آورد. نیروترانس در جایگاه دوم ایستاد. شرق با سرمایه 430میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 669ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
کالسیمین پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را پتروشیمی اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت شصفها معادل 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1115ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی خارک در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شخارک در سال‌جاری 1914ریال و سرمایه آن برابر 1000میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سایپا دیزل در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت خکاوه با سرمایه 600میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1005 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیزل در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دوم شد. سرمایه وپارس برابر 5000میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 381 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. سیمان مازندران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه سمازن برابر 273میلیارد و 996میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 578 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران خودرو جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. خودرو با سرمایه 4500میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1204 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
قند شیروان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که مس شهید باهنر در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت فباهنر سود هر سهم خود را مبلغ ۶۴۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۲میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
سموم علف کش صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. خدمات کشاورزی در رده دوم این گروه ایستاد. تکشا با سرمایه‌ای معادل ۱۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را کالسیمین به خود اختصاص داد. سرمایه کالسیمین برابر ۱۹۵میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۲۸۵ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «ومعادن» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۳۱۰ریال و سرمایه آن معادل ۱۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سایپا در رده چهارم این گروه ایستاد. خساپا با سرمایه ۵۲۵۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۱۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ساختمان در این گروه هفتم شد. سرمایه «وساخت» ۸۸۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. معدنی دماوند با سرمایه‌ ۱۰میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. ختوقا با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۱۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس