روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم پتروشیمی فارابی دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که ملی سرب و روی ایران در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «فسرب» سود هر سهم سال‌جاری را ۵۸۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۹۲میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
مهرکام روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. نیروی زنگان در رده دوم این گروه ایستاد. «شزنگ» با سرمایه‌ای معادل ۲۸میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۰ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
ایران خودرو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را سایپا آذین به خود اختصاص داد. سرمایه «خاذین» معادل یکصدمیلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز ایران خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» مبلغ ۳۸۱ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. هپکو در رده سوم این گروه ایستاد. «تپکو» با سرمایه‌ای معادل ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
ایران‌خودرو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست‌آورد که بانک کارآفرین در این گروه ششم شد. سرمایه «وکار» بیش از ۷۰۰میلیارد ریال است. «وکار» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را روز گذشته گالوانیزه سپاهان به دست آورد. فارسیت اهواز در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «سفاسیت» برابر ۳۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. محورسازان جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵ رقم ۶۱۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم پتروشیمی فارابی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد و فارسیت دورود دوم شد. پیش‌‌بینی سود هر سهم «سفارود» مبلغ 472ریال و سرمایه آن معادل 56میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته لیزینگ ایران به دست آورد. رازک در جایگاه هفتم ایستاد. «درازک» با سرمایه 41میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ دوهزار و 158ریال پیش‌‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «تایرا» معادل 262میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم یک‌هزار و 255ریال پیش‌‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» در سال‌جاری یک‌هزار و 162ریال و سرمایه آن برابر پنج‌هزار و 250میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. ایران‌خودرو دیزل در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «خاور» با سرمایه 972میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 100ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که لیزینگ ایران در این گروه هشتم شد. سرمایه «ولیز» برابر 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 350 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. گل‌گهر در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «کگل» برابر 440میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 768 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سیمان شمال جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «سشمال» با سرمایه 183میلیارد و 772میلیون ریالی سود هر سهم خود را رقم پنج هزار و 524 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
نورد و لوله اهواز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که فولاد کاویان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فوکا» سود هرسهم خود را مبلغ ۱۵۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌صد میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
سیمان ارومیه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. نگین طبس در رده سوم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۹۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۴۹۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک اقتصاد نوین در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «ونوین» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۳۸۸ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. سیمان صوفیان در رده سوم این گروه ایستاد. «سصوفی» با سرمایه ۲۵۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر رقم یک‌هزار و ۱۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری پتروشیمی در این گروه نهم شد. سرمایه «وپترو» بیش از یک‌هزار و ۸۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۲۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. آرتاویل تایر با سرمایه‌ای برابر ۲۰۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۷۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس