روزانه

بیشترین درصد افزایش

قند اصفهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که حفاری شمال در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «حفاری» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۷ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل دو هزار و ۶۰۵ میلیارد و ۴۰۵ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم داروسازی روز دارو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. داروسازی کوثر در رده هشتم این گروه ایستاد. «دکوثر» با سرمایه‌ای معادل 180 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 262 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

روزگذشته قند پیرانشهر پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد.

قند شیرین در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۵۰ میلیارد ریال به‌دست‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۹۵ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته قند پیرانشهر به خود اختصاص داد. کارت اعتباری ایران کیش در رده هفتم این گروه ایستاد. رکیش» با سرمایه‌ای معادل 299 میلیارد و 975 میلیون ریال، سود هر سهم خود را 1643 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه هفتم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کربن ایران به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر 800 میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت.

شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 68 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

روز گذشته گروه بهمن در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پتروشیمی فارابی جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «شفارا» با سرمایه‌ای برابر ۵۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۲۵۵۴ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش

قند پیرانشهر جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. شهد خوی دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قشهد» مبلغ 1245 ریال و سرمایه آن معادل 33 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم جام دارو به دست آورد. پتروشیمی شازند درجایگاه نهم ایستاد. «شاراک» سود هر سهم خود را با سرمایه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، ۱۲۵۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

هفته گذشته سهام حق تقدم سرمایه گذاری سایپا پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. قند نیشابور در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه 36 میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 528 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته سایپا به خود اختصاص داد. گسترش نفت و گاز پارسیان در رده چهارم این گروه ایستاد. «پارسان» با سرمایه ۶ هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۸۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده

سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد. که بانک ملت در این گروه پنجم شد. سرمایه «وبملت» برابر 20 هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 371 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته کربن ایران به دست آورد. سایپا شیشه در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «کساپا» برابر ۷۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E

گروه بهمن در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رایان سایپا جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه یک هزار و 200 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 832 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

پتروشیمی فارابی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که مارگارین در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «غمارگ» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۷ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۶۰ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم سرمایه گذاری سایپا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. محور سازان در رده هفتم این گروه ایستاد. «خوساز» با سرمایه‌ای معادل 150 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 123 ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم

ماه گذشته سهام بیمه ملت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۰۱ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته سایپا به خود اختصاص داد.

بانک پارسیان در رده ششم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه 13 هزار و 200 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 540 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده

سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری مسکن در این گروه دهم شد. سرمایه «ثمسکن» معادل دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۷۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پلاسکوکار به دست آورد. مهرکام با سرمایه‌ای برابر 552 میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت.

شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 6 ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E

گروه بهمن در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۲۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس