روزانه
بیشترین درصد افزایش
چینی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که نگین طبس در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کطبس» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۵۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
پگاه آذربایجان غربی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. داروسازی امین در رده سوم این گروه ایستاد. «دامین» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۶۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام پست بانک ایران پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. کالسیمین دراین دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۴۲۹ میلیارد ریال بدست آورد .سود هر سهم این شرکت معادل یک هزار و ۱۳۳ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پست بانک ایران به خود اختصاص داد. توسعه معادن روی در رده پنجم این گروه ایستاد. «کروی» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۹۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را ۳۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم سرمایه گذاری سپه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ایران خودرو در این گروه هفتم شد. سرمایه‌«خگستر» معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فارسیت اهواز به دست آورد. سرمایه‌گذاری پتروشیمی در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «وپترو» برابریک هزار و ۸۲۰ میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز شاهد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان دورود جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «سدور» با سرمایه‌ای برابر۸۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۹ رقم یک هزار و ۶۳۴ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
فرآوری مواد معدنی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. سرمایه گذاری بیمه هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وبیمه» مبلغ 114ریال و سرمایه آن معادل 750 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم سرمایه گذاری سپه به دست آورد. محورسازان در جایگاه ششم ایستاد. «خوساز» سود هر سهم خود را با سرمایه 150 میلیارد ریال، 8 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. پست بانک ایران در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه 561 میلیارد و 143 میلیون ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 392 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. مخابرات در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «اخابر» با سرمایه 45هزار و 873 میلیارد و 655 میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 453 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه هفتم شد. سرمایه «خبهمن» برابر 3 هزار و 520 میلیارد ‌ ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 700 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فارسیت اهواز به دست آورد. نیروی زنگان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «شزنگ» برابر 28میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
شاهد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه 100 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم470ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه گذاری سپه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که فیبر ایران در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «چفیبر» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۴۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵میلیارد و ۶۰۰ میلیون ‌‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم تایدواتر خاورمیانه صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. بین المللی پارس در رده هفتم این گروه ایستاد. «شپارس» با سرمایه‌ای معادل۴۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام گروه بهمن پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. زامیاد در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه یک هزار و ۲۰۰میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۷۰۷ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته گروه بهمن به خود اختصاص داد.فولاد مبارکه اصفهان در رده هفتم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵ هزار و۸۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۵۹۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه گذاری سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه دهم شد. سرمایه «رمپنا» معادل۷ هزارو ۹۵۰ میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته فارسیت اهواز به دست آورد. آهنگری تراکتورسازی با سرمایه‌ای برابر ۶۴ میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۷ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/Eایستاد. شاهد جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای برابر
یک هزار و 6 ‌‌میلیارد و 632 میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم 985 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس