روزانه
بیشترین درصد افزایش
مگسال در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که خاک چینی در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کخاک» سود هر سهم خود را مبلغ۱۳۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۳۵میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
قندنیشابور صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سرمایه‌گذاری نیرو در رده چهارم این گروه ایستاد. «ونیرو» با سرمایه‌ای معادل۲۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام صدرا پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری امید در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه۵ هزارمیلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۰۶ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز صدرا به خود اختصاص داد. داروسازی دکتر عبیدی در رده هفتم این گروه ایستاد. «دعبید» با سرمایه‌ای معادل ۵۶میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را ۱۸۲۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
صدرا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر دراین گروه هشتم شد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶ هزار و ۷۵ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۵۹۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته آهنگری تراکتورسازی به دست آورد. کشتیرانی در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «حکشتی» برابر ۸ هزار میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لوله و تجهیزات‌سدید جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «فسدید» با سرمایه‌ای برابر ۹۷ میلیارد‌و ۸۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم ۱۳۸۱‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
مگسال جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. پارس شهاب پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بشهاب» مبلغ665ریال و سرمایه آن معادل54میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته تکسرام به دست آورد. سرمایه‌گذاری پردیس در جایگاه دهم ایستاد. «پعایق» سود هر سهم خود را با سرمایه200میلیارد ریال، 200ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام پالایش نفت اصفهان پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه45 هزار و 873میلیارد و 655 میلیون ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل172‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. البرزدارو در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «دالبر» با سرمایه72 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ2197 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه دهم شد. سرمایه «ومعادن» برابر یک هزار و 893 میلیارد و 375 میلیون ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ502ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته چین چین به دست آورد. معادن بافق در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «کبافق» برابر 10میلیارد و125 میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ280 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی الوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه سه هزارو520میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم401 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
ایران یاسا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که مگسال در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «زمگسا» سود هر سهم خود را مبلغ۲۹۶۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۱۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
خدمات کشاورزی صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان مازندران در رده دوم این گروه ایستاد. «سمازن» با سرمایه‌ای معادل۲۷۳ میلیاردو۹۹۶ میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۳۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پارسیان در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۹هزارمیلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۵۳۴‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز فولادمبارکه به خود اختصاص داد. چادرملو در رده هشتم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دوهزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۱۰۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
آسیا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه سوم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزار و۵۰۰ میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایتالران به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر ۹۳میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۰ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاربراتورایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو۲۰۰ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۵۲۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس