هفتگی
بیشترین درصد افزایش
قندتربت‌جام جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. سیمان‌شمال دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سشمال» مبلغ ۱۷۳ ریال و سرمایه آن معادل ۸۲۶ میلیارد و۹۷۸ میلیون ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته خدمات‌کشاورزی به دست آورد. سیمان هرمزگان در جایگاه هفتم ایستاد. «سهرمز» سود هر سهم خود را با سرمایه۲۷۱ میلیارد ریال،۱۷۰۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام مپنا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. آسیا در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه ۴۵۵میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۱۹۲‌ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مپنا به خود اختصاص داد. چادرملو در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «کچاد» با سرمایه۲ هزار میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۱۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حفاری شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه پنجم شد. سرمایه «خساپا» برابر۱۰هزارو۴۰۰ میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۶۷۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته نوش مازندران به دست آورد. معادن بافق در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «کبافق» برابر۱۰میلیارد و۱۲۵ میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۲۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری‌پارس‌توشه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی‌الوند جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «کلوند» با سرمایه ۱۰ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۲۸۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
ایران ارقام در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که قندلرستان در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «قلرست» سود هر سهم خود را مبلغ853 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل24 میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
لبنیات کالبر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. آبسال در رده سوم این گروه ایستاد. «لابسا» با سرمایه‌ای معادل240میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ109‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پارسیان در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه 9هزارمیلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل534‌ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز گذشته فولادمبارکه به خود اختصاص داد. پالایش‌نفت‌اصفهان در رده دهم این گروه ایستاد. «شپنا» با سرمایه4هزارو162میلیارد و 258میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر1012 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
توسعه صنایع بهشهر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه هفتم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزار و500میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل16ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کاشی اصفهان به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر 100میلیاردریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ92 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو200 ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم525 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

فصلی
بیشترین درصد افزایش
قندلرستان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش فصلی را از آن خود کرد که قندنقش‌جهان در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «قنقش» سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۰۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۳۵میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم تکنوتار صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش فصلی شد. کابل‌باختر در رده نهم این گروه ایستاد. «باختر» با سرمایه‌ای معادل سه میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۱۷۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
فصل گذشته سهام آسیا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. حفاری‌شمال در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه دوهزارو۶۰۵میلیارد و۴۰۵میلیون ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۳۰۳‌ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته بانک ملت به خود اختصاص داد.سرمایه‌گذاری‌غدیر در رده پنجم این گروه ایستاد. «وغدیر» با سرمایه ۶ هزار و ۷۵ ‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۵۹۷ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک‌ملت در این گروه سوم شد. سرمایه «وبملت» معادل ۱۳ هزار و ۱۰۰میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۲۷۷ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته کاشی اصفهان به دست آورد. قندقزوین با سرمایه‌ای برابر۴۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۸‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه‌ای برابر دوهزار‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۴۵۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس