بیشترین درصد افزایش هفتگی
نساجی‌بروجرد جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. کابل‌باختر پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «باختر» مبلغ175ریال و سرمایه آن معادل سه میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
آسیا صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. گرجی در رده چهارم این گروه ایستاد. «غگرجی» با سرمایه20میلیارد ریال، سود هر سهم خود را386ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت داروسازی‌دکترعبیدی به خود اختصاص داد. چادرملو در رده ششم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم931ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
تهران‌شیمی در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. رازک دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «درازک» 3051ریال و سرمایه آن بالغ‌بر41میلیاردریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته فولادمبارکه به خود اختصاص داد. پتروشیمی‌خارک در رده سوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم1920ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولادمبارکه هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که آسیا در این گروه دوم شد. سرمایه «آسیا» برابر رقم455 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ192ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فرآوری‌موادمعدنی به دست آورد. شهدخوی در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «قشهد» معادل33میلیاردریال است و شرکت سود هر سهم خود را93ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته آرتاویل‌تایر به دست آورد، کاغذسازی‌کاوه در جایگاه ششم ایستاد. «چکاوه» با سرمایه25 میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را310ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق تقدم خدمات کشاورزی در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که آرتاویل‌تایر در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «پارتا» زیان هر سهم خود را17ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر202میلیارد و 500 میلیون ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
آرتاویل‌تایر هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. پارس‌سوئیچ دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بسویچ» 530ریال و سرمایه آن بالغ بر145میلیارد ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته بسته‌بندی‌مشهد ارزان‌ترین سهم بود. آبسال در جایگاه هشتم این گروه ایستاد. «لابسا» با سرمایه240میلیارد‌ریال سرمایه سود هر سهم خود را71ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
کاغذسازی‌کاوه هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که کشتیرانی در این گروه هفتم شد. سرمایه «حکشتی» برابر رقم 8هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را106ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته کاغذسازی‌کاوه در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه هشتم این گروه را کاشی‌الوند به خود اختصاص داد. «کلوند» با سرمایه250میلیارد ریالی سود هر سهم خود را411ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات‌سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه یک هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 525ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس