بیشترین درصد افزایش هفتگی
آسیا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. کابل‌سازی‌تک هشتم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم «بتک» مبلغ1777 ریال و سرمایه آن معادل نه میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
حق‌تقدم‌مارگارین صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. نورد آلومینیوم در رده هشتم این گروه ایستاد. «فنوال» با سرمایه51میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را630 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت گل‌گهر به خود اختصاص داد. چادرملو در رده هفتم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم931ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
تهران‌شیمی در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. رازک نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «درازک» 3051ریال و سرمایه آن بالغ‌بر41میلیاردریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته صدرا به خود اختصاص داد. بیمه‌البرز در رده هشتم این گروه ایستاد. «البرز» با سرمایه260میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم812 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
صدرا هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که آسیا در این گروه سوم شد. سرمایه «آسیا» برابر رقم455 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ192ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فرآوری‌موادمعدنی به دست آورد. شیشه‌قزوین در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کقزوی» معادل84میلیاردریال است و شرکت سود هر سهم خود را28ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته کمباین‌سازی به دست آورد، کربن‌ایران در جایگاه دهم ایستاد. «شکربن» با سرمایه250میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را36ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق تقدم خدمات کشاورزی در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که هپکو در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. «تپکو» سود هر سهم خود را32ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر397میلیارد و 800 میلیون ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
آلومتک هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. بهنوش نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غبهنوش» 2232ریال و سرمایه آن بالغ بر82 میلیارد و 304میلیون ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته بسته‌بندی‌مشهد ارزان‌ترین سهم بود. آبسال در جایگاه هشتم این گروه ایستاد. «لابسا» با سرمایه240میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را71ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
قندقزوین هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که سیمان‌خاش در این گروه نهم شد. سرمایه «سخاش» برابر رقم125میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را1019ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته قندقزوین در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دوم این گروه را کاشی‌سعدی به خود اختصاص داد. «کسعدی» با سرمایه98میلیارد و 500 میلیون ریال سود هر سهم خود را415ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات‌سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه یک هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 525ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس