روزانه
بیشترین درصد افزایش
داروسازی ‌روزدارو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان‌فارس در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «سفار» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۳۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
گرانیت‌ بهسرام صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نگین‌ طبس در رده دوم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سایپا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سیمان‌تهران در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک‌هزار و ۳۱۲میلیارد و ۴۹۲میلیون‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۵۹ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک‌تجارت به خود اختصاص داد. پالایش‌ نفت ‌اصفهان در رده چهارم این گروه ایستاد. «شپنا» با سرمایه‌ای معادل ۴هزار و ۱۶۲میلیارد ‌‌و ۲۵۸میلیون‌ریال، سود هر سهم خود را ۱۴۹۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده بانک‌ تجارت دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مالی‌ و اعتباری ‌سینا در این گروه دوم شد. سرمایه «وسینا» معادل دوهزار‌میلیارد ‌‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ 270ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کابل‌های ‌مخابراتی ‌شهیدقندی به دست آورد. کالسیمین در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فاسمین» برابر 195‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 233ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. محورخودرو جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد.«خمحور» با سرمایه‌ای برابر 300میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی87 رقم340 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سرماآفرین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سیمان‌ بهبهان هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سبهان» مبلغ ۱۸۶۷ریال و سرمایه آن معادل ۵۵میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته کارتن ‌مشهد به دست آورد. ایران‌تایر در جایگاه چهارم ایستاد. «پتایر» با سرمایه ۱۰۶میلیارد و ۹۳۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام سایپا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. معادن‌و‌فلزات در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار و ۸۹۳‌میلیارد و ۳۷۵‌میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۵۶۲ ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک‌صادرات به خود اختصاص داد. بانک‌ملت در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «وبملت» با سرمایه ۱۳هزار و ۱۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که بانک‌کارآفرین در این گروه دهم شد. سرمایه «وکار» برابر دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل‌های‌ مخابراتی ‌شهیدقندی به دست آورد. پتروشیمی‌خارک در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «شخارک» برابر یک‌هزار میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات‌ اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی‌سینا جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «کساوه» با سرمایه ۱۲۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم۴۸۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم‌ سیمان‌شرق در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که گرجی در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «غگرجی»سود هر سهم خود را مبلغ 776ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ده‌میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
هنکل‌ پاک‌وش صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان‌غرب در رده ششم این گروه ایستاد. «سغرب» با سرمایه‌ای معادل 187میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 300ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک‌تجارت در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه 10هزار و 437‌میلیارد و 384میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 260ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک صادرات به خود اختصاص داد. فولادمبارکه در رده سوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه 15هزار و 800‌میلیاردریال، سود هر سهم خود را برابر 223ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات در این گروه پنجم شد. سرمایه «اخابر» معادل 48هزار و 873میلیارد و 655میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 100ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر نسوزپارس به دست آورد. کشتیرانی با سرمایه‌ای برابر 8هزار میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 106‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
قطعات‌ اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌خودرو ‌دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و 600‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم450 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس