روزانه
بیشترین درصد افزایش
شیشه قزوین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که ناب در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غناب» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم ایران‌خودرو دیزل صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان نی‌ریز در رده چهارم این گروه ایستاد. «سنیر» با سرمایه‌ای معادل ۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» مبلغ ۶۳۵ریال و سرمایه آن معادل شش‌هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. پارس‌خودرو در رده دوم این گروه ایستاد. «خپارس» با سرمایه‌ای معادل دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پارس‌خودرو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته قند قهستان به دست آورد. سیمان صوفیان در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «سصوفی» برابر ۳۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۸۷ رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
خدمات کشاورزی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. آلومتک پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فالوم» مبلغ 1746ریال و سرمایه آن معادل 50میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌ تقدم ایران‌خودرو دیزل به دست آورد. کشت پیاذر در جایگاه سوم ایستاد. «غاذر» با سرمایه پنج میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 284ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فخوز» معادل دوهزار و 192‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 930ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خزامیا» در سال‌جاری 703ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 200 میلیارد ریال است.

۲

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. مس ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه 5‌هزار و 789‌میلیارد و 645‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1141ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که شاهد در این گروه سوم شد. سرمایه «ثشاهد» برابر 721‌میلیارد و 600‌‌میلیون‌ ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 781ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل‌سازی تک به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد‌میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 829 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کاشی الوند در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که شیمیایی فارس در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «شفارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۲۱ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۳میلیارد و ۶۲۲میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
فرآوری موادمعدنی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. لاستیکی سهند در رده نهم این گروه ایستاد. «پسهند» با سرمایه‌ای معادل ۷۰میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سرمایه «شفن» برابر ۹۵۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۳۲۰ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی خارک جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کگل» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۲۷۰۳ریال و سرمایه آن معادل ۸۸۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. چادرملو در رده هشتم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۱۲۶۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه هفتم شد. سرمایه «وپارس» معادل ۶هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی تک به دست آورد. سیمان اصفهان با سرمایه‌ای برابر ۷۶میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لیزینگ صنعت و معدن جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «ولصنم» با سرمایه‌ای برابر ۴۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس