روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم لعابیران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گل‌گهر در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «کگل» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸۸۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
سرمایه‌گذاری بهمن صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پارس‌دارو در رده هفتم این گروه ایستاد. «دپارس» با سرمایه‌ای معادل ۷۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱۹۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بهمن پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سرمایه «شخارک» معادل یک هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۰۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز پتروشیمی خارک جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» مبلغ ۱۰۴ریال و سرمایه آن معادل دو هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده سوم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پارس‌خودرو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه هفتم شد. سرمایه «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. کابل باختر در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «باختر» برابر ۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. هپکو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «تپکو» با سرمایه‌ای برابر ۳۹۷میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۴۰۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
پشم و شیشه جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. کارتن ایران دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «چکارن» مبلغ 543ریال و سرمایه آن معادل 60میلیارد و 750میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته فرآوری مواد معدنی به دست آورد. نگین طبس در جایگاه دهم ایستاد. «کطبس» با سرمایه 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1324ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وامید» ‌معادل 4هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 583ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مالی و اعتباری سینا در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وسینا» در سال‌جاری 181ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 500میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. مس ایران در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «فملی»‌با سرمایه 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1114ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
پارس‌خودرو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که کف در این گروه هفتم شد. سرمایه «شکف» برابر 250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 231ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. ناب در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «غناب» برابر 20میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 250ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق»‌با سرمایه 105میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 829ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
مارگارین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که ایتالران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کایتا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۳۶ پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
آذرآب صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. دشت مرغاب در رده نهم این گروه ایستاد. «غدشت» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هر‌سهم خود را مبلغ ۸۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سرمایه «شفن» برابر ۹۵۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۵۳۹ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۷۰۶ریال و سرمایه آن معادل ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. چادرملو در رده چهارم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دوهزار میلیارد، سود هر سهم خود را برابر ۱۲۶۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
پارس‌خودرو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۶۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. قند‌پارس با سرمایه‌ای برابر ۳۱میلیارد و ۹۹۷میلیون ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌خودرودیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۷۳۶ ریال، سود هر سهم خود را رقم یک‌هزار و ۶۰۰میلیارد ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس