روزانه
بیشترین درصد افزایش
شیمی دارویی داروپخش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان دورود در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «سدور» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۲۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
سیمان مازندران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. توکافولاد در رده دهم این گروه ایستاد. «وتوکا» با سرمایه‌ای معادل ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دهم این گروه را سیمان فارس و خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه «سفارس» معادل ۴هزار و ۱۷۶میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۲۶۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک‌پارسیان در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» مبلغ ۳۶۹ریال و سرمایه آن معادل ۶هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز چادرملو به خود اختصاص داد. سینادارو در رده دوم این گروه ایستاد. «دسینا» با سرمایه‌ای معادل ۳۹میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۸۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز درحالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که توسعه صنعتی در این گروه چهارم شد. سرمایه «وتوصا» معادل ۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت
P/E رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. نیروکلر جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «شکلر» با سرمایه‌ای برابر ۴۹میلیارد و ۱۸۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۵۲۸ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
ایتالران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت‌روز جاری از آن خود کرد. ایران‌مرینوس دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «نمرینو» مبلغ 30‌ریال و سرمایه آن معادل 36میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت‌روز گذشته آذرآب به دست آورد. پگاه خراسان در جایگاه دوم ایستاد. «غشان» با سرمایه 81میلیارد و 180میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 412 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان‌ پرطرفدارترین سهم در هفت‌روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ومعادن» معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 768ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری سپه در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وسپه» در سال جاری 160ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 495میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «وامید» با سرمایه 4هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 583 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
آذرآب در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه نهم شد. سرمایه «وصندوق» برابر 4هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 350 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. داروسازی ابوریحان در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «دابور» برابر 60میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 659 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه 75میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 276 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که قند نقش جهان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «قنقش» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۵۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۵میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
آذرآب صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. خوراک دام پارس در رده دوم این گروه ایستاد. «غدام» با سرمایه‌ای معادل ۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» برابر ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۵۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خپارس» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۶۰۱ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سایپا در رده دهم این گروه ایستاد. «خساپا» با سرمایه ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۷۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولادمبارکه اصفهان در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۶۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. سیمان خزر با سرمایه‌ای برابر ۹۰میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۶۹۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خگستر» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم ۷۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس