روزانه
بیشترین درصد افزایش
ایران مرینوس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که ایران گچ در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کایگچ» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان هگمتان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. فرومولیبدن کرمان در رده پنجم این گروه ایستاد. «فروم» با سرمایه‌ای معادل ۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فناوران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه «فخوز» معادل دوهزار و ۱۹۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مهرکام در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خمهر» مبلغ ۵۷۰ریال و سرمایه آن معادل ۵۵۲میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. گالوانیزه سپاهان در رده چهارم این گروه ایستاد. «فجر» با سرمایه‌ای معادل ۴۲۹میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه نهم شد. سرمایه «وصندوق» معادل چهار هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است «وصندوق» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته ایران‌مرینوس به دست آورد. تکنوتار در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد.«ختوکا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶ رقم ۹۱۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سایپا شیشه جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خودکرد. کاشی الوند پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کلوند» مبلغ 249ریال و سرمایه آن معادل 250میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته قند بیستون به دست آورد. توکافولاد در جایگاه هشتم ایستاد. «وتوکا» با سرمایه 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 419ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را توسعه معادن روی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «کروی» معادل 877میلیارد و 800میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 651ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد خراسان در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فخاس» در سال‌جاری 606ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. کاشی حافظ در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «کحافظ» با سرمایه 90میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 222ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که توسعه صنعتی در این گروه سوم شد. سرمایه «وتوصا» برابر 755میلیارد و 40میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 140ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته سیمان خزر به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصدمیلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. فارسیت دورود جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «سفارود» با سرمایه 80میلیارد و 640میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 540ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
رادیاتور ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که بین‌المللی در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «شپارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
خوراک دام پارس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. پلاسکوکار در رده پنجم این گروه ایستاد. «پلاسک» با سرمایه‌ای معادل ۹۷میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی‌روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خودرو» برابر ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۶۳۵ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۸۴۳ ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سیمان اردبیل در رده پنجم این گروه ایستاد. «ساربیل» با سرمایه ۷۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۹۴۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه دهم شد. سرمایه «ومعادن» معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر سیمان خزر به دست آورد. سیمان شمال با سرمایه‌ای برابر ۲۷۵میلیارد و ۶۵۹میلیون ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد.کاربراتور ایران جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد «خکار» با سرمایه‌ای برابر ۳۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۷۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس