روزانه
بیشترین درصد تغییر
سرمایه‌گذاری صنعت نفت در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر روزانه را از آن خود کرد که آذریت در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «ساذری» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۹۶۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶میلیارد ریال است.

کمترین درصد تغییر
حق تقدم سرمایه‌گذاری ساختمان صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر روزانه شد. معادن بافق در رده دوم این گروه ایستاد. «کبافق» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد و ۱۲۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم دیروز بود. جایگاه دوم این گروه را پارس خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» برابر ۲هزار میلیارد ریال است. شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۰۱ریال اعلام کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گل گهر در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کگل» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۲۳۸۴ ریال و سرمایه آن معادل ۸۸۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز گل‌گهر به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده دوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریالی، هر سهم خود را برابر ۲۴۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده ®را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه پنجم شد. سرمایه «و‌معادن» برابر یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را دیروز کابل باختر به دست آورد. تکنوتار با سرمایه‌ای برابر ۳۳میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
ایران خودرو‌دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۸۴۵ریال پیش‌بینی کرده است.

هفتگی
بیشترین درصد تغییر
رده نخست بیشترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان دشتستان به دست آورد. ایران‌تایر در جایگاه ششم ایستاد. «پتایر» با سرمایه 106میلیارد و 935میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 654ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین درصد تغییر
سالمین جایگاه اول جدول کمترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. معادن و فلزات هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» مبلغ 768ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مهرکام به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خمهر» معادل 552میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تراکتورسازی در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تایرا» در سال‌جاری 550ریال و سرمایه آن برابر 900میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری پتروشیمی در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «وپترو» با سرمایه یک هزار و 820میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 163 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» برابر پنج هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 443 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «سشمال» برابر 275میلیارد و 659میلیون ریال است و شرکت، سود هر سهم خود را مبلغ 410 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سایپا دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه یک هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 260 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد تغییر
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر ماهانه را از آن خود کرد که تایدواتر در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «حتاید» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۱۶میلیارد ریال است.

۷

کمترین درصد تغییر
لیزینگ صنعت و معدن صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر ماهانه شد. آلومراد در رده دوم این گروه ایستاد. «فمراد» با سرمایه‌ای معادل ۲۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۳۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
زامیاد پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «فولاد» برابر ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۱۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مپنا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال‌مالی ۸۶ مبلغ ۸۴۳ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر گل گهر به خود اختصاص داد. سیمان سپاهان در رده ششم این گروه ایستاد. «سپاهان» با سرمایه یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۴۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ساختمان در این گروه ششم شد. سرمایه «وساخت» بیش از یک‌هزار و ۹۰میلیارد و ۲۹۶میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۲۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. کابل باختر با سرمایه‌ای برابر ۳میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس