هفتگی

بیشترین درصد افزایش

سیمان نی ریز جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. گل گهر چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» مبلغ ۱۵۴۷ ریال و سرمایه آن معادل ۶ هزار میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم کشت پیاذر به دست آورد. کمباین سازی درجایگاه هفتم ایستاد. «تکمبا» زیان هر سهم خود را با سرمایه 119 میلیارد و 686 میلیون ریال مبلغ 889 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

هفته گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری غدیر در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه ۱۶ هزار میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۰۰۷ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. پتروشیمی پردیس در رده دوم این گروه ایستاد. «شپدیس» با سرمایه
یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۴۹۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه چهارم شد. سرمایه «فملی» برابر 17 هزار و 368 میلیارد و 934 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1358 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. سرمایه‌گذاری نیرو در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «ونیرو» برابر۲۴۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ
25 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

سرمایه‌گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. حمل و نقل توکا جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «حتوکا» با سرمایه ۵۱ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۱۹۹۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم لیزینگ صنعت و معدن در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که فولاد آلیاژی ایران در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. «فولاژ» سود هر سهم خود را مبلغ 770 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار و 903 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم کشت پیاذر صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. لبنیات پاک در رده هشتم این گروه ایستاد. «غپاک» با سرمایه‌ای معادل ۱۷۷ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۵۴۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

ماه گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. پتروشیمی شازند در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزار و 200 میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 1254 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. «فولاد» با ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه، سود هر سهم خود را برابر ۷۷۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده

سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه نهم شد. سرمایه «رمپنا» معادل 9 هزار و 975 میلیارد و 104 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 495 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. کاشی اصفهان با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰ میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E

سرمایه‌گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر 210 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 192 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

فصلی

بیشترین درصد افزایش

نوش مازندران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش فصلی را فصل گذشته از آن خود کرد. پالایش نفت تبریز هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شبریز» مبلغ ۸۰۵ ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و ۹۴۲ میلیارد و
105 میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش فصلی را در فصل گذشته حق تقدم سایپا دیزل به دست آورد. بهنوش سود هر سهم خود را با سرمایه ۸۲ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال، ۸۵۶ ریال پیش‌بینی کرد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

6

پرمعامله ترین سهم

فصل گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. پلی‌اکریل در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه 491 میلیارد و 82 میلیون ریال به دست آورد. زیان هر سهم این شرکت معادل 519 ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده پنجم این گروه ایستاد. «وامید» با سرمایه ۱۰ هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۴۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده

سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پاسارگاد در این گروه پنجم شد. سرمایه «وپاسار» برابر 30 هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 338 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. تکسرام در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «کترام» برابر ۵۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E

سرمایه‌گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه 145 میلیارد ‌و 705 میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 352 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس