روزانه
بیشترین درصد افزایش
گروه‌ صنعتی‌ملی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گازلوله در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «پلوله»زیان هر سهم خود را مبلغ ۴۹۰‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۲۵میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
داروسازی‌کوثر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. کابل‌باختر در رده چهارم این گروه ایستاد. «باختر» با سرمایه‌ای معادل سه‌‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام بانک‌صادرات پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. چادرملو در این دسته بندی رتبه هشتم را با سرمایه دوهزار میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۷۴۸ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز نوسازی‌ و ساختمان‌تهران به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری‌غدیر در رده دهم این گروه ایستاد. «وغدیر» با سرمایه‌ای معادل شش‌ هزار ‌ و ۷۵میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را ۴۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌صادرات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که نوسازی ‌و ساختمان ‌تهران در این گروه دوم شد. سرمایه «ثنوسا» معادل ۳۰۰میلیارد ‌‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد‌کاویان به دست آورد. کالسیمین در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «فاسمین» برابر ۱۹۵‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خساپا» با سرمایه‌ای برابر ده هزار و ۴۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی۸۸ رقم ۶۷۴ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
گروه‌صنعتی‌ملی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد.پتروشیمی‌آبادان نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شپترو» مبلغ 900ریال و سرمایه آن معادل 160میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته داروسازی‌کوثر به دست آورد. هپکو در جایگاه نهم ایستاد. «تپکو» با سرمایه 397میلیارد و 800‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 319ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک‌تجارت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مالی ‌و اعتباری‌سینا در این دسته بندی رتبه ششم را با سرمایه دوهزار میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 270ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک‌صادرات به خود اختصاص داد. پتروشیمی‌خارک در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «شخارک» با سرمایه یک هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1031ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک‌ملت در این گروه دهم شد. سرمایه «وبملت» برابر 13هزار و 100میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 239ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. آبگینه در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «کابگن» برابر 93میلیارد و 900میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 31ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات ‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لیزینگ‌ صنعت‌ومعدن جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «ولصنم» با سرمایه 400میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 414ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم ‌مالی ‌و اعتباری‌سینا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که توسعه ‌معادن‌روی در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «کروی» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار و ۹۷میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
صنعتی پارس‌مینو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان‌بجنورد در رده سوم این گروه ایستاد. «سبجنو» با سرمایه‌ای معادل ۳۹۲‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بانک‌تجارت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد.صدرا در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال بدست آورد. زیان هر سهم این شرکت معادل ۱۲۵ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک تجارت به خود اختصاص داد. فولادمبارکه در رده دوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک تجارت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات در این گروه ششم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۸هزار و ۸۷۳میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد. پلاستیک‌شاهین با سرمایه‌ای برابر۶۰‌میلیارد و ۲۹۲میلیون ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رنگین جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «شرنگی» با سرمایه‌ای برابر ۴۷میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۶۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس