روزانه
بیشترین درصد افزایش
لاستیکی سهند در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که معدنی املاح در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «شاملا» سود هر سهم خود را مبلغ 1442ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 70میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
آذریت صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. کف در رده نهم این گروه ایستاد. «شکف» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
مالی واعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران خودرو در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» مبلغ ۵۱۸ریال و سرمایه آن معادل ۶‌هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک ملت به خود اختصاص داد. چادرملو در رده ششم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۷۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری غدیر در این گروه هفتم شد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶هزار و ۷۵میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران گچ به دست آورد. فولاد خراسان در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «فخاس» برابر یک هزار و ۵۰۰‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی خاور جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه‌ای برابر ۶۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۸ رقم ۴۳۸ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
لاستیکی سهند جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کابل باختر چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «باختر» مبلغ ۶۶۸‌ریال و سرمایه آن معادل سه میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته کابل سازی ایران به دست آورد. کمک‌فنر ایندامین سایپا در جایگاه دوم ایستاد. «خکمک» با سرمایه 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 262ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
مالی واعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پالایش نفت اصفهان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شپنا» در سال‌جاری 1494ریال و سرمایه آن برابر 4هزار و 162میلیارد و 258میلیون ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک ملت به خود اختصاص داد. ایران ترانسفو در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «بترانس» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2223ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بوعلی در این گروه نهم شد. سرمایه «وبوعلی» برابر 800‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 159ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. شیمیایی فارس در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «شفارس» برابر 23میلیارد و 622میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 101ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لوازم خانگی پارس جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «لخانه» با سرمایه 300میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 324‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4
ماهانه
بیشترین درصد افزایش
آذرآب در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سالمین در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «غسالم» سود هر سهم خود را مبلغ 450ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 30‌‌میلیارد ریال است.
۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم مارگارین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد.کاشی سینا در رده هشتم این گروه ایستاد. «کساوه» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۱میلیارد و ۵۰۰‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
مالی‌واعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال‌مالی ۸۸ مبلغ ۶۷۴ریال و سرمایه آن معادل ده هزار و ۴۰۰‌میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک ملت به خود اختصاص داد. بانک کار آفرین در رده ششم این گروه ایستاد. « وکار» با سرمایه دو هزار میلیاردریال، سود هر سهم خود را برابر ۷۹۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ساختمان اصفهان در این گروه دهم شد. سرمایه «ثاصفا» معادل ۱۶۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۹۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد. ایران گچ با سرمایه‌ای برابر ۱۵‌میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری صنعت‌ومعدن جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «وصنعت» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس