روزانه
بیشترین درصد افزایش
پارس سوئیچ در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که آذرآب در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «فاذر» زیان هر سهم خود را مبلغ ۲۵۸‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰۰‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
توسعه معادن روی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. قند هگمتان در رده پنجم این گروه ایستاد. «قهگمت» با سرمایه‌ای معادل ۳۰‌میلیارد و ۶۰‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۶‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۷۴۸ریال و سرمایه آن معادل ۱۰‌هزار و ۴۰۰‌میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. بانک کار آفرین در رده چهارم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه‌ای معادل دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۹۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه سوم شد. سرمایه «رمپنا» معادل ۷هزار و ۹۵۰‌میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کالسیمین به دست آورد. نوش مازندران در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «غنوش» برابر ۵۰‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. هپکو جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «تپکو» با سرمایه‌ای برابر ۳۹۷‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۴۰۹‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم مالی و اعتباری سینا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. نورد و لوله اهواز ششم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم «فاهواز» مبلغ 927‌ریال و سرمایه آن معادل 120‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم سرمایه‌گذاری بهمن به دست آورد. سموم علف کش در جایگاه پنجم ایستاد. «شسم» با سرمایه ده میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ 793‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. نیروکلر در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شکلر» در سال جاری 900‌ریال و سرمایه آن برابر 49‌میلیارد و 180‌میلیون ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. کنتور‌سازی در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «آکنتور» با سرمایه 105‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 628‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که لیزینگ غدیر در این گروه هفتم شد. سرمایه «ولغدر» برابر 300‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 267 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کالسیمین به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر 100‌میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 206 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552‌میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 570‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم بهنوش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که لعابیران در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «شلعاب» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۱۴‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۵‌میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم مالی و اعتباری سینا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند پارس در رده چهارم این گروه ایستاد. «قپارس» با سرمایه‌ای معادل ۳۱‌میلیارد و ۹۹۷‌میلیون ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۵۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۱۵۹۱‌ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. گل گهر در رده سوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۸۸۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۶۷۳‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه سوم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶‌هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۱۸‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کالسیمین به دست آورد. شهد خوی با سرمایه‌ای برابر ۳۳‌میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۵‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
بسته بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۲۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۰۸۳‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس