روزانه
بیشترین درصد افزایش
گرانیت بهسرام در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که لیزینگ غدیر در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «ولغدر» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
ایتالران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. داده‌پردازی ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «مداران» با سرمایه‌ای معادل ۹۳میلیارد و ۳۷۷میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز زامیاد جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۷۴۸ریال و سرمایه آن معادل ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. شاهد در رده دهم این گروه ایستاد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای معادل ۷۲۱میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۱۰۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه سوم شد. سرمایه «وکار» معادل ۲هزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کالسیمین به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «وبهمن» برابر دوهزار و ۲۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یکصد ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. آذریت جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «ساذری» با سرمایه‌ای برابر شش میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۷ رقم ۵۶۷۴ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم بهنوش جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. صنعتی آما سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فاما» مبلغ 839ریال و سرمایه آن معادل 120میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر به دست آورد. سیمان شرق در جایگاه نهم ایستاد. «سشرق» با سرمایه 840میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 433ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فولاد» در سال‌جاری 821ریال و سرمایه آن برابر 15هزار و 800میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. آهنگری تراکتورسازی در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «خاهن» با سرمایه 64میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 892ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه دهم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک‌هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 86ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کالسیمین به دست آورد. سازه‌پویش در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «خپویش» برابر 25میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1613ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه 75میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 253ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم بهنوش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سرمایه‌گذاری نیرو در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «ونیرو» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۴۰میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند تربت‌جام در رده دوم این گروه ایستاد. «قجام» با سرمایه‌ای معادل ۲۶میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۷ مبلغ یک‌هزار و۵۹۱ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۸۸۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر دو هزار و ۶۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه دوم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کالسیمین به دست آورد. شهد ایران با سرمایه‌ای برابر ۱۲۵میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم یک هزارو ۸۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس