بیشترین درصد افزایش هفتگی
حق‌تقدم بهنوش جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. صنعتی آما سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فاما» مبلغ 839ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 120میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
حق‌تقدم بهنوش صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. پمپ‌سازی در رده سوم این گروه ایستاد. «تپمپی» با سرمایه 40میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 679ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت حق‌تقدم بهنوش به خود اختصاص داد. سازه پویش در رده دوم این گروه ایستاد. «خپویش» با سرمایه 25میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1613ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
سیمان اردبیل در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. داروسازی زهراوی دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دزهراوی» 3485ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 40میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده سوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه 880 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 2673ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری امید در این گروه پنجم شد. سرمایه «وامید» برابر رقم 4هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 611ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته کالسیمین به دست آورد. شهد ایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» معادل 125میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 44ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر به دست آورد. سیمان شرق در جایگاه دهم ایستاد. «سشرق» با سرمایه 840میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 433ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که قطعات فولادی در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. «فنورد» سود هر سهم خود را 605ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 60میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
گلوکوزان هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. سیمان اصفهان دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سصفها» 1911ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 76میلیارد ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته‌ای که گذشت ماشین‌سازی اراک ارزان‌ترین سهم بود. سایپادیزل در جایگاه دهم این گروه ایستاد. «خکاوه» با سرمایه 600میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 108ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
سرمایه‌گذاری مسکن هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که آبادگران در این گروه دوم شد. سرمایه «ثاباد» بالغ‌بر 150میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 260ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سرمایه‌گذاری مسکن در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه سوم این گروه را سیمان بهبهان به خود اختصاص داد. «سبهان» با سرمایه ۵۵میلیارد ریال سود هر سهم خود را ۱۸۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.
3

کمترین نسبت
P/E بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه یک هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1083ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس