روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم بهنوش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که پتروشیمی اراک در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شاراک» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۸۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزارو ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
آرتاویل تایر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سموم علف‌کش در رده دوم این گروه ایستاد. «شسم» با سرمایه‌ای معادل ده میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۷۹۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز حق تقدم توسعه صنایع بهشهر جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خزامیا» مبلغ ۱۰۸۳ریال و سرمایه آن معادل یک هزارو ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده نهم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه دوم شد. سرمایه «ونوین» معادل دوهزارو ۵۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کالسیمین به دست آورد. کابل البرز در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «بالبر» برابر ۱۱۴میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۹ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. آذریت جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «ساذری» با سرمایه‌ای برابر شش میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۵۶۷۴ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم بهنوش جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. قند تربت جام دوم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم «قجام» مبلغ 88ریال و سرمایه آن معادل 26میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم توسعه صنایع بهشهر به دست آورد. پاکسان در جایگاه هفتم ایستاد. «شپاک» با سرمایه 135میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 582ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی خارک در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شخارک» در سال‌جاری 3516ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «فخوز» با سرمایه دوهزار و 192میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1255ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که آهنگری تراکتورسازی در این گروه چهارم شد. سرمایه «خاهن» برابر 64میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 892ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کالسیمین به دست آورد. سازه پویش در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «خپویش» برابر 25میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1613ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم بهنوش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سرمایه‌گذاری نیرو در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «ونیرو» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۴۰میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند پارس در رده سوم این گروه ایستاد. «قپارس» با سرمایه‌ای معادل ۳۱میلیارد و ۹۹۷میلیون ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۵۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فجر» در سال مالی ۸۷مبلغ ۲۰۲ریال و سرمایه آن معادل ۴۲۹میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولادمبارکه به خود اختصاص داد. ایران‌خودرو در رده نهم این گروه ایستاد. «خودرو» با سرمایه ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه هفتم شد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۷۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کالسیمین به دست آورد. توسعه معادن روی با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۹۷میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
بسته‌بندی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۸۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس