بیشترین درصد افزایش هفتگی
حق‌تقدم داروسازی اکسیر جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. نیروترانس دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بنیرو» مبلغ 538ریال و سرمایه آن معادل 135میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
مواد الیاف مصنوعی صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. فنرسازی خاور در رده ششم این گروه ایستاد. «خفنر» با سرمایه 60میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 465ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت حق‌تقدم داروسازی اکسیر به خود اختصاص داد. کنتورسازی در رده سوم این گروه ایستاد. «آکنتور» با سرمایه 105میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 534ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
داروسازی زهراوی در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی خارک سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شخارک» 3711ریال و سرمایه آن بالغ‌بر یک‌هزار میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را مس باهنر به خود اختصاص داد. سرمایه «فباهنر» معادل 450میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 387ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت مخابرات ایران به خود اختصاص داد. سایپا دیزل در رده دوم این گروه ایستاد. «خکاوه» با سرمایه 600میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 108ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد خراسان در این گروه چهارم شد. سرمایه «فخاس» برابر رقم یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 852ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته ایران مرینوس به دست آورد. کابل باختر در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «باختر» معادل سه‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 227ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر به دست آورد. کالسیمین در جایگاه پنجم ایستاد. «فاسمین» با سرمایه 195میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1805ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
بسته‌بندی پارس در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که ایران مرینوس در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. «نمرینو» سود هر سهم خود را 22ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 65میلیارد ریال است.

0

بیشترین کاهش قیمت
سیمان خزر هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. سیمان خاش هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سخاش» 1557ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 75میلیارد ریال است.

1

ارزان‌ترین سهم
در هفته‌ای که گذشت ماشین‌سازی اراک ارزان‌ترین سهم بود. سرمایه‌گذاری بوعلی در جایگاه سوم این گروه ایستاد. «وبوعلی» با سرمایه 800میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 159ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» در سال‌جاری 748ریال و سرمایه آن بالغ بر 10هزار و 400میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
لنت ترمز هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که کاشی الوند در این گروه دهم شد. سرمایه «کلوند» بالغ‌بر 250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 606ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته لنت ترمز در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه پنجم این گروه را ایران‌دارو به خود اختصاص داد. «دیران» با سرمایه 30میلیارد ریال سود هر سهم خود را 1043ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل‌ ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1130ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس