روزانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان کرمان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که زامیاد در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «خزامیا» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۸۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
سیمان خزر، صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. داروسازی‌سبحان در رده سوم این گروه ایستاد. «دسبحا» با سرمایه‌ای معادل ۱۷۲میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۹۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
کشتیرانی، پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» معادل ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۸۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز کشتیرانی، جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری سپه، در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وسپه» مبلغ ۱۶۰ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۴۹۵میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده چهارم این گروه ایستاد. «وامید» با سرمایه‌ای معادل ۴هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پارس خودرو در این گروه، ششم شد. سرمایه «خپارس» معادل دوهزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. کابل باختر در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «باختر» برابر سه‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز مهرکام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۸۲۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سیمان شرق جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کاشی‌ الوند سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کلوند» مبلغ 606 ریال و سرمایه آن معادل 250 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان خزر به دست آورد. بهنوش در جایگاه دوم ایستاد. «غبهنوش» با سرمایه 41 میلیاردو 152 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 3633 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را کشتیرانی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «حکشتی» معادل 5هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 510 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان سایپا در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولساپا» در سال‌جاری 623 ریال و سرمایه آن برابر 450 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «کگل» با سرمایه 880 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2703 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مپنا در این گروه دوم شد. سرمایه «رمپنا» برابر 7 هزارو 950 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 320 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. شهد ایران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر 125 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 58 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
مهرکام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتور ایران جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه 34 میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 825 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کشتیرانی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سیمان شرق در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «سشرق» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۴۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۲۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
سیمان خزر، صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند نقش جهان در رده چهارم این گروه ایستاد. «قنقش» با سرمایه‌ای معادل ۳۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان، پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد خراسان به خود اختصاص داد. سرمایه «فخاس» برابر یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۷۶۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد خراسان، جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه اصفهان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فولاد» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۹۰۷ریال و سرمایه آن معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر، مس ایران به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دهم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر ۷۱۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پالایش نفت اصفهان در این گروه دهم شد. سرمایه «شپنا» معادل چهار هزار و ۱۶۲میلیارد و ۲۵۸میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۰۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. جام دارو با سرمایه‌ای برابر ۲۰میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. شرکت، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
مهرکام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. محور خودرو جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خمحور» با سرمایه‌ای برابر ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۳۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس