روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم جام دارو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که لوله و تجهیزات سدید در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «فسدید» زیان هر سهم خود را مبلغ ۳۵۳۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۹۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

pic۱

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم کاشی حافظ صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. صنعتی اردکان در رده چهارم این گروه ایستاد. «کسرا» با سرمایه‌ای معادل 42 میلیارد و 500 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 813 ریال پیش‌بینی کرده است.

pic2

پرمعامله ترین سهم
روزگذشته صدرا پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. مس ایران در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۱۷ هزار و ۳۶۸ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال بدست‌آورد . سود هر سهم این شرکت معادل ۶۲۷ ریال پیش‌بینی شده است.

pic۳

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته فولاد آلیاژی ایران به خود اختصاص داد. بیمه پارسیان در رده دوم این گروه ایستاد. «پارسیان» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و 100 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 496 ریال پیش‌بینی کرده است.

pic4

بیشترین سهام معامله شده
بیمه پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گالوانیزه سپاهان در این گروه سوم شد. سرمایه «فجر» معادل ۴۲۹ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

pic۵

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته سایپا آذین به دست آورد. سامان گستر اصفهان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «ثامان» برابر 221 میلیارد و 941 میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 11 ریال پیش‌بینی کرده است.

pic6

کمترین نسبت P/E
روز گذشته چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری بوعلی جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «وبوعلی» با سرمایه‌ای برابر ۸۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۰ رقم ۲۶۵ ریال در نظر گرفته است.

pic۷

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم پارس سوئیچ جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. قند نقش جهان دوم شد. پیش‌بینی درآمد هر سهم «قنقش» مبلغ ۹۹۲ ریال و سرمایه آن معادل ۱۰۰ میلیارد ریال است.

pic۸

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حمل ونقل بین المللی خلیج فارس به دست آورد. بانک سینا درجایگاه نهم ایستاد. «وسینا» سود هر سهم خود را با سرمایه 4 هزار میلیارد ریال، 368 ریال پیش‌بینی کرده است.

pic9

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام صدرا پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پاسارگاد در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه ۲۷ هزار و ۲۵۸ میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۳۰ ریال پیش‌بینی شده است.

pic۱۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته معادن و فلزات به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دهم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه 6 هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 858 ریال پیش‌بینی کرده است.

pic11

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که صدرا در این گروه چهارم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

pic۱۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته سایپا آذین به دست آورد. مهرکام در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر 552 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 7 ریال پیش‌بینی کرده است.

pic13

کمترین نسبت P/E
چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری بیمه جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «وبیمه» با سرمایه ۷۵۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۲۹۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

pic۱۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم پارس سوئیچ در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که قند شیرین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «قشرین» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۴ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰ میلیارد ریال است.

pic۱۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم کاشی حافظ صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. ماشین سازی نیرومحرکه در رده پنجم این گروه ایستاد. «خمحرکه» با سرمایه‌ای معادل 510 میلیارد و 300 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 334 ریال پیش‌بینی کرده است.

pic16

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بانک پاسارگاد پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. کالسیمین در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۹۴۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۸۰۴ ریال پیش‌بینی شده است.

pic۱۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده پنجم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه 25 هزار و 800 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 405 ریال پیش‌بینی کرده است.

pic18

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که آسیا در این گروه دهم شد. سرمایه «آسیا» معادل ۴۵۵ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۲۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

pic۱۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. کمک فنر ایندامین سایپا با سرمایه‌ای برابر 30 میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 7 ریال پیش‌بینی کرده است.

pic20

کمترین نسبت P/E
چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر سه هزار و ۵۲۰ ‌‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

pic21