روزانه
بیشترین درصد افزایش
شیشه همدان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کارتن ایران در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «چکارن» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم توسعه صنعتی صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان‌کردستان در رده سوم این گروه ایستاد. «سکرد» با سرمایه‌ای معادل ۱۶۲ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۴۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام بانک پاسارگاد
پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. قندثابت در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه 100 میلیارد ریال به دست آورد . سود هر سهم این شرکت معادل 99 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. مس ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه‌ای معادل17 هزار و 368 میلیارد و 934 میلیون ریال، سود هر سهم خود را 585 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
گالوانیزه سپاهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که توسعه صنایع بهشهر در این گروه سوم شد. سرمایه «وبشهر» معادل 3 هزار و 24 میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ 320 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد ایران به دست آورد. نیروی زنگان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «شزنگ» برابر 540 میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 167 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز بین‌المللی پارس در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری آتیه دماوند جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «وآتی» با سرمایه‌ای برابر یک هزار میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 90 رقم 353 ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
قند تربت جام جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. شکر شاهرود پنجم شد. پیش‌بینی درآمد هر سهم «قشکر» مبلغ ۸۰۰ ریال و سرمایه آن معادل ۲۸ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم توسعه صنعتی به دست آورد. بسته بندی پارس در جایگاه چهارم ایستاد. «چبسپا» زیان هر سهم خود را با سرمایه ۳۰ میلیارد ریال، ۸۶۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک پاسارگاد پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری غدیر در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۱۲ هزار میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۶۶۵ ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد. بانک پاسارگاد در رده دوم این گروه ایستاد. «وپاسار» با سرمایه ۲۷ هزار و ۲۵۸ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه چهارم شد. سرمایه «اخابر» برابر ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. مهرکام در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر ۵۵۲ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
بین المللی پارس در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری بیمه جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «وبیمه» با سرمایه ۷۵۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۲۹۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
بانک انصار در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که معدنی دماوند در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کدما» سود هر سهم خود را مبلغ 579 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 10 میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم قطعات فولادی صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. فارسیت اهواز در رده ششم این گروه ایستاد. «سفاسیت» با سرمایه‌ای معادل 30 میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ 341 ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بانک پاسارگاد پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک انصار در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 4 هزار میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 293 ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد.بانک کارآفرین در رده سوم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه 4 هزار و 500 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 456 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه پنجم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزار و 500 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 98 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. دوده صنعتی با سرمایه‌ای برابر 60 میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 23 ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کابل‌سازی تک در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتور ایران جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه‌ای برابر 50 ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم 927 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس