روزانه

بیشترین بازدهی

حق‌تقدم توسعه فارس دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که فرآوری مواد معدنی در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت فرآوری موادمعدنی سود هرسهم خود را ۶۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر ۱۶میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی

حق تقدم مخابراتی شهید قندی روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سیمان بهبهان در رده هشتم این گروه ایستاد. سیمان بهبهان با سرمایه 55میلیارد ریال، سود هرسهم خود را 1857ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم

معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه نهم این گروه را مهرکام به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت مهرکام بالغ‌بر ۵۵۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را ۴۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه صنعتی در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت توسعه صنعتی 175ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 775میلیارد و 40میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سیمان خاش به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. گل‌گهر با سرمایه ۴۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۶۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

سیمان خاش دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که هپکو در این گروه سوم شد. سرمایه شرکت هپکو بالغ بر 331میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 302ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را روز گذشته کابل باختر به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت.سرمایه «فوکا» بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۱۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

دیروز ایران‌خودرو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد.قطعات اتومبیل با سرمایه 120میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1250ریال پیش‌بینی کرده است.

هفتگی

بیشترین بازدهی

سرمایه‌گذاری مسکن جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. زامیاد سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خزامیا» یک‌هزار و ۱۲۹ریال و سرمایه آن بیش از ۶۰۰میلیارد ریال است. اولین معامله بر سهام زامیاد پس از برگزاری مجمع سال ۸۴، در تاریخ دوم مردادماه امسال انجام گرفت.

کمترین بازدهی

رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم مخابراتی شهید قندی به دست آورد. تکین‌کو در جایگاه هفتم ایستاد. «رتکو» با سرمایه ده‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را یک‌هزار و 754ریال پیش‌بینی کرده است. این شرکت سال‌مالی 85 را در مقایسه با سال‌مالی قبل با 14درصد افزایش پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم

معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را هپکو به خود اختصاص داد. سرمایه «تپکو» معادل رقم ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۰ریال پیش‌بینی کرده است. پیش‌بینی فروش هپکو برای امسال در مقایسه با سال قبل با ۱۴درصد افزایش روبه‌رو است.

۱

پرمعامله ترین سهم

معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» مبلغ 919ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. پیش‌بینی سود عملیاتی «کچاد» برای سال‌مالی جاری در مقایسه با عملکرد سال قبل 10درصد افزایش نشان می‌دهد.

2

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری سپه به خود اختصاص داد. باما در رده پنجم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را چهارهزار و ۸۰۸ریال پیش‌بینی کرده است. این شرکت پیش‌بینی سود سال مالی جاری را طی سه‌ماه معادل ۲۹درصد محقق کرد.

۳

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» بالغ بر پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 381ریال پیش‌بینی کرده است. 60درصد سهام بانک پارسیان به صورت سهام شناور آزاد در جریان معاملات بازار قرار دارد.

4

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته سیمان غرب به دست آورد. پتروشیمی آبادان در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «شپترو» بالغ بر ۱۶۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۹۵۵ریال پیش‌بینی کرده است. این شرکت ۹۵درصد از سود سال ۸۵ را میان صاحبان سهام خود تقسیم می‌کند.

۵

کمترین نسبت P/E

کمک فنر ایندامین سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. ایران‌خودرو جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. این شرکت با سرمایه چهارهزار و 500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را یک‌هزار و 204ریال پیش‌بینی کرده است. تنها 25درصد از سهام ایران‌خودرو در بازار شناور است.

6

ماهانه

بیشترین بازدهی

باما در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که کاشی حافظ در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت کاشی حافظ سود هر سهم خود را ۳۱۷ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر ۶۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی

افست صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان شرق در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت سیمان شرق با سرمایه 420میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 669 ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم

معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت تراکتورسازی بالغ بر ۲۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۲۵۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم

معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ملی سرب و روی ایران در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت ملی سرب و روی در سال جاری 582 ریال و سرمایه آن بالغ بر 92میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی‌روز اخیر سرمایه‌گذاری سپه به خود اختصاص داد. باما در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت باما با سرمایه ۴۹‌میلیارد و ۵۳۶‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را در ۴۸۰۸‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه‌‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری پتروشیمی در این گروه هشتم شد. سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری پتروشیمی بالغ بر یک‌هزار و 820‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 212‌ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی‌روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. سیمان مازندران با سرمایه‌ای بیش از ۲۷۳‌میلیارد در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را ۵۷۸‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E

قند قهستان درصدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. چینی ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. شرکت چینی ایران با سرمایه 84‌میلیارد و 300‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را 599‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس