روزانه

بیشترین بازدهی حق‌تقدم سیمان شرق دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که درخشان تهران در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت درخشان تهران سود هر سهم خود را ۲۶۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر ۱۹میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی حق‌تقدم مخابراتی شهید قندی روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سیمان خاش در رده چهارم این گروه ایستاد. سیمان خاش با سرمایه 75میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 963ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را کربن ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت کربن ایران بالغ‌بر ۲۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۰۱ریال پیش‌‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهمدیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توکا فولاد در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت توکا فولاد 540ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 100میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری سپه به خود اختصاص داد. پتروشیمی آبادان در رده سوم این گروه ایستاد. پتروشیمی آبادان با سرمایه ۱۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۹۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شدهسرمایه گذاری سپه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه سوم شد. سرمایه بانک اقتصاد نوین بالغ بر 2000میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 351ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/Eرده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته کابل‌باختر به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه شرکت فولاد کاویان بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۱۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E دیروز کمک‌فنر ایندامین سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. صنعتی نیرومحرکه با سرمایه 170میلیارد و 100میلیون ریال، سود هر سهم خود را 620ریال پیش‌بینی کرده است.

هفتگی

بیشترین بازدهی سرمایه‌گذاری مسکن جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سخت آژند در این گروه سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت سخت آژند ۲۳۴ریال و سرمایه آن بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهیرده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم توسعه صنایع بهشهر به دست آورد. داروسازی ابوریحان در جایگاه ششم ایستاد. داروسازی ابوریحان با سرمایه 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 807ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهممعادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت‌روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را سرمایه‌گذاری مسکن به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن بالغ بر ۱۰۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

پرمعامله ترین سهممعادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تراکتورسازی در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم تراکتورسازی در سال‌جاری 1255ریال و سرمایه آن بالغ بر 262میلیارد و 500میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معاملهجایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر معادن و فلزات به خود اختصاص داد. پگاه اصفهان در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت پگاه اصفهان با سرمایه ۸۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۷۶۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

بیشترین سهام معامله شدهسرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ملی سرب و روی ایران در این گروه سوم شد. سرمایه ملی سرب و روی ایران بالغ بر 92میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 582 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/Eرده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. نسوز پارس در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه شرکت نسوزپارس بالغ بر ۶۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۲۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۵

کمترین نسبت P/Eقند قهستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کارتن ایران جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. کارتن ایران با سرمایه 20میلیارد و 250میلیون ریال، سود هر سهم خود را 1991 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه

بیشترین بازدهی باما در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که صنعتی آما در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت صنعتی آما سود هر سهم خود را ۱۷۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر ۱۲۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهیافست صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان داراب در رده چهارم این گروه ایستاد. سیمان داراب با سرمایه 249میلیارد و 606میلیون ریال، سود هر سهم خود را 512ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه چادرملو بالغ بر ۱۰۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۹۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهممعادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم بانک پارسیان در سال‌جاری 381ریال و سرمایه آن بالغ بر 5000میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر معادن و فلزات به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت پتروشیمی خارک با سرمایه ۱۰۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۷۶۷‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شدهسرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه هفتم شد. سرمایه شرکت سایپا بالغ بر 5250‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1162‌ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/Eرده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی‌روز اخیر سوپررنگ به دست آورد. توسعه فارس در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه توسعه فارس ۱۰۲‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۱۸۷‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E قند قهستان درصدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. شرکت سایپا آذین با سرمایه 100‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 568‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس