دنیای اقتصاد، قزوین، مهرداد نوری: شهردار قزوین گفت: تا آبان‌ ۹ طرح شهری به‌منظور افزایش رفاه شهروندان و توسعه شهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مسعود نصرتی با اشاره به طرح نصب بزرگ‌ترین بیلبورد کشور در قزوین گفت: این طرح به زودی با هدف معرفی مولفه‌های گردشگری، فرهنگی، تاریخی و جذب سرمایه‌گذار و گردشگر در ضلع شمال‌شرقی بزرگراه قزوین ـ زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با توجه به اینکه قزوین در شاهراه عبور به شمال، غرب و شمال غرب کشور قرار دارد و بیش از ۱۸ استان را به هم وصل می‌کند، وجود یک ابر بیلبورد برای معرفی جاذبه‌های متنوع شهر به مسافران ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه این بیلبورد به ایجاد فضای تبلیغاتی کم‌نظیر در قزوین کمک می‌کند، ادامه داد: این بیلبورد با بیش از ۴۰۰مترمربع مساحت، در زمین تملک شده‌ای به مساحت ۱۳۰۰مترمربع نصب می‌شود. وی افزود: طرح تقاطع غیرهمسطح نخبگان نیز در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی افتتاح می‌شود.

شهردار قزوین با اشاره به افتتاح طرح بوستان فرهنگ، خانه فرهنگ و ناحیه منفصل شهری دانش گفت: افتتاح این طرح‌ها در ناحیه دانش باعث ارتقای ارائه خدمات به شهروندان این ناحیه است.