دنیای اقتصاد، کرمانشاه، الهام اکبری: عضو هیات‌رئیسه اتاق ایران و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه از تاسیس بزرگ‌ترین مرکز مشاوره اقتصادی غرب کشور در کرمانشاه خبر داد.

کیوان کاشفی تصریح کرد: مشاوره نقشی تعیین‌کننده در بهبود وضعیت کسب ‌وکار دارد. به‌دلیل شرایط نابسامان کسب‌وکار، جایگاه استفاده از خدمات مشاوره‌ای بیش از پیش نمایان است، به طوری که کمتر می‌توان سراغ کسب‌وکاری موفق را گرفت که بدون یاری بازوی توانمند مشاوری اصلح توانسته باشد به جایگاه فعلی خود دست یابد.

وی افزود: یک مشاور زبده، پس از شناخت کامل اجزای یک سازمان، ضمن تحلیل وضع موجود، نسبت به ارائه راهکار مناسب اقدام می‌کند. بدیهی است هزینه‌‌کرد در آموزش و مشاوره به منزله یک سرمایه‌گذاری سودآور است که افق‌های روشنی را پیش چشم بنگاه‌های اقتصادی گشوده و سازمان را برای آینده مجهز می‌کند. عضو هیات‌رئیسه اتاق ایران عنوان کرد: سال‌ها است که در اتاق بازرگانی کرمانشاه به دنبال دعوت به همکاری مشاوران حرفه‌ای و معتمد هستیم که با درایت مدیران و هیات رئیسه و نمایندگان این اتاق امروز شاهد ایجاد بزرگ‌ترین کمپین مشاوره‌ای غرب ایران در اتاق بازرگانی کرمانشاه هستیم. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه اظهار کرد: این اتاق به واسطه تشکیل بزرگ‌ترین واحد مشاوره اقتصادی منطقه از این پس آمادگی ارائه هرگونه مشاوره در زمینه‌های کسب‌وکار را دارد.

وی افزود: ابتکار دیگری که این اتاق در دوره هشتم در حوزه مشاوران به‌کار گرفته تعیین سه سطح همکار مشاوره‌ای در این مجموعه است. در همه گروه‌ها دارای سه سطح مشاور هستیم، مشاور صاحب‌نظر، مشاور کارشناس و مشاور جوان، که بسته به نیاز اعضا و اتاق دعوت به همکاری می‌شوند. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه اعلام کرد: علاقه‌مندان برای بهره‌گیری از این خدمات و استفاده از نظرات کارشناسی مشاوران این اتاق به دفتر مطالعات و پژوهش‌های اقتصادی اتاق کرمانشاه مستقر در مجموعه مراجعه کنند.