دنیای اقتصاد، کرمانشاه، الهام اکبری: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: کرمانشاه بعد از پایتخت دومین استان مجری طرح پستی GNAF خواهد بود. هدایت حاتمی در نشست شورای اداری شهرستان اسلام‌آباد غرب که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نیازهای اصلی جامعه برخورداری از فضای مجازی و توسعه فناوری اطلاعات است که دولت یازدهم به این مقوله توجه جدی دارد.

وی از پیگیری توسعه استفاده از فضاهای مجازی در استان خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه‌ای به این منظور و به‌منظور اجرای پایلوت طرح فضای مجازی در کرمانشاه با شورای عالی فضای مجازی کشور منعقد شده است. حاتمی همچنین به اجرای طرح مدیریت سبز و بدون کاغذ در ۸۰۰ نقطه استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: کرمانشاه در این زمینه جزو استان‌های برتر کشور است.

وی همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه با مدیرعامل شرکت پست کشور برای اجرای طرح GNAF در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: کرمانشاه دومین استان در کشور است که این طرح را اجرا می‌کند.

این مسوول ادامه داد: در استان کرمانشاه مصمم به رفع مشکلات زیرساخت‌های فضای مجازی هستیم و به این منظور روستاها هم به‌صورت ویژه در برنامه هستند. بنابراین تاکنون ۳۵ روستا از اینترنت با سرعت مناسب برخوردار شده‌اند.