دنیای‌اقتصاد، همدان، مجید ملکیان: مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد استان همدان از اختصاص۴۰ میلیارد تومان اعتبارات اقتصاد مقاومتی خبر داد. داریوش جعفری جوزانی با بیان اینکه در سال گذشته چهار میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات به ۳۰ هزار نفر در استان همدان پرداخت شده است، یادآور شد: خوشبختانه بانک مهر اقتصاد همدان با پرداخت۹۹ درصدی تسهیلات تکلیفی خود توانست جایگاه نخست را بین شعب مهر اقتصاد در سراسر کشور به دست آورد. وی در خصوص آمار وضعیت پرسنل و شعب فعال در استان اذعان کرد: این بانک ۲۴ شعبه و باجه فعال در سطح استان با پرسنل مجرب و آموزش دیده دارد.

جعفری جوزانی افزود: این بانک با هدف سهولت در انجام امور مشتریان اقدام به راه‌اندازی سه شعبه عصرکار در استان کرد که این شعب از ساعت ۱۷الی ۱۹ به ارائه خدمات می‌پردازند.

مدیرکل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان همدان یادآور شد: هفت هزار نفر پرسنل در۸۰ شعبه بانک مهر اقتصاد در کشور مشغول به‌کار هستند.

جعفری جوزانی با اشاره به مهم‌ترین خدمات بانک مهر اقتصاد استان همدان تصریح کرد: بانک مهراقتصاد با توجه به مسوولیت اجتماعی خود و حضور موثر در عرصه‌های اقتصادی (پولی و بانکی) ضمن توسعه و کیفی‌سازی شعب خود در اقصی نقاط کشور خدمات گوناگونی در حمایت از پروژه‌های مولد و اشتغال‌زا در زمینه‌های صنعت، تولید و کشاورزی و همچنین ازدواج، درمان، تحصیل و... ارائه کرده است.

وی با اشاره به اجرای طرح خرید دین در بانک مهر اقتصاد یادآور شد: مهر اقتصاد اولین بانک در کشور است که به اجرای طرح خرید دین اقدام کرده است؛ همچنین بانک مهر اقتصاد برای اولین بار در کشور خدمات خود را به صورت جعاله ارائه می‌دهد.