مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان از افزایش 8/12 درصدی مصرف گاز سی.ان.جی مسافران در محور تهران به مشهد در این استان در نوروز امسال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان، ابراهیم توسلی اظهار کرد: پنج میلیون متر مکعب گاز سی.ان.جی از آغاز طرح نوروزی تاکنون در استان سمنان مصرف شده که نشان از رشد سفرهای نوروزی هموطنان دارد.
وی از افزایش مصرف چهار درصدی بنزین از سوی مسافران نوروزی در محورهای استان سمنان در همین مدت خبر داد و افزود: مصرف بنزین تا دهم فروردین ماه در این استان، ۱۸ میلیون لیتر بوده است. مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان با اشاره به افزایش مصرف سوخت در روزهای پایانی سال گذشته و از آغاز طرح نوروزی خاطرنشان کرد: مصرف سوخت مایع در استان سمنان در روزهای پایانی سال گذشته، رشدی ۲۲ درصدی و مصرف گاز سی.ان.جی نیز ۲۶ درصد افزایش داشت. وی ادامه داد: ۵۲ جایگاه سوخت مایع و ۴۱ جایگاه سوخت سی.ان.جی در استان سمنان وجود دارد که از این تعداد، ۲۰ جایگاه سی.ان.جی در محورهای بین‌شهری و بقیه در داخل شهرها قرار دارند.
توسلی با اشاره به وجود نگرانی در مورد امکان کمبود سوخت سی.ان.جی در جایگاه‌های محورهای اصلی مواصلاتی در استان سمنان گفت: با دستور استاندار سمنان و همکاری شرکت گاز این استان، تعدادی از جایگاه‌ها که مشکل بدهی داشتند، اکنون به‌طور کامل فعال هستند و سوخت‌رسانی به هموطنان بدون مشکل ادامه دارد.