دنیای‌اقتصاد- کرج- رسول باقری: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان البرز گفت: تولید در استان باید تقویت و احیا شود. حسین طوسی اظهار کرد: با شناسایی آسیب‌ها و براساس قوانین بالادستی باید تولید را در کشور و در استان البرز احیا و تقویت کنیم.

وی ادامه داد:‌ رکود تورمی در اقتصاد کشور یک واقعیت غیرقابل انکار است و در بحث‌ها و کارشناسی‌های مختلف به اثبات رسیده که تنها راه برون‌رفت از شرایط فعلی رونق تولید ملی است.این مسوول اضافه کرد: روح قانون‌گذاری باید به سمت رونق تولید باشد و قطع یقین لازم است از مصرف‌گرایی صرف به سوی تولید پویا که مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری است، حرکت کنیم.رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان البرز تاکید کرد: مشکلات موجود در صنعت، عملا تولید ما را از رقابت‌پذیری خارج کرده و برای به دست آوردن جایگاه خود باید تلاش افزون‌تر و تصمیمات موثرتری را اتخاذ کنیم.
نایب‌رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز روند نامناسب در ارائه تسهیلات بانکی را مشکل عمده تولید عنوان کرد و افزود: برخی تحریم‌های داخلی طی سال‌های اخیر موثرتر از تحریم‌های خارجی روی تولید عمل کرده که لازم است، جلوی آن گرفته شود.
علی مالمیر اظهار کرد: در صورت واگذاری بخشی از وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت به تشکل‌های بخش خصوصی، خانه صنعت و معدن همکاری کاملا موثری را انجام خواهد داد.