دنیای اقتصاد - اردبیل: مدیر‌عامل منطقه نمونه گردشگری شورابیل از آغاز عملیات اجرایی پارک صخره‌ای به مساحت 2 هکتار از محل بودجه مصوب خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این پارک 2 هکتاری فضای سبز شورابیل توسعه یافته و بر مساحت آن افزوده می‌شود. شاپور محمدی اظهار کرد: از محل بودجه امسال عملیات اجرایی پارک قدیم در فضای 2 هکتار در شورابیل در حال انجام است و طی دو هفته آینده بهسازی و بهره‌برداری رسمی از این پارک آغاز می‌شود.
وی عنوان کرد: در این بهسازی سعی کردیم فضاهای شهر‌بازی و همچنین فضاهای عمومی را بهسازی کنیم تا با پازل‌کاری و آسفالت‌ریزی بتوان رضایت مراجعان را تامین کرد.
مدیر‌عامل منطقه نمونه گردشگری شورابیل ادامه داد: سعی کردیم با همکاری اداره کل استاندارد تمامی وسایل شهر‌بازی را مورد بازبینی فنی قرار دهیم تا با استاندارد مناسب ادامه فعالیت دهیم.
محمدی از اجرای ۲ کیلومتر رینگ دریاچه شورابیل بر اساس طرح جامع این منطقه خبر داد و افزود: اجرای این رینگ جزو برنامه‌های اولویت‌دار است؛ به طوری که مسیر پیاده دوچرخه‌سورای و تردد خودرو در این رینگ پیش‌بینی شده است.
این مسوول‌ از آغاز عملیات اجرایی پارک صخره‌ای به مساحت ۲ هکتار از محل بودجه مصوب خبر داد و تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پارک ۲ هکتاری فضای سبز شورابیل توسعه یافته و بر مساحت آن افزوده می‌شود.
مدیر‌عامل منطقه نمونه گردشگری شورابیل ابراز کرد: با اجرای این طرح سعی کردیم در کنار جلب رضایت شهروندان از تمرکز بیش از حد جلوگیری کنیم تا در بخش‌های مختلف شورابیل فضای سبز برقرار باشد.
محمدی از نیرو‌رسانی مناسب به شورابیل خبر داد و گفت: با توجه به درخواست سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیرورسانی پایدار به این مجموعه با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.