دنیای اقتصاد - اردبیل - مهدی حسین‌نژاد: استاندار اردبیل گفت: تا اول مهر ماه امسال قرار است 312 واحد مسکن مهر تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.
به گزارش روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد در جلسه‌ای که به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات پروژه‌های مسکن مهر وحدت، پیله‌سحران و شام‌اسبی اردبیل برگزار شد، ‌اظهار کرد: تا هفته دولت امسال نیز شاهد تکمیل و بهره‌برداری ۳۶۰ واحد مسکن مهر وحدت اردبیل می‌باشیم.
وی بر رفع موانع و مشکلات زیرساخت‌های پروژه‌های در دست اجرای وحدت، پیله‌سحران و شام‌اسبی از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط تاکید کرد.
رییس شورای مسکن استان تصریح کرد: طرح ۳۶۰ واحدی مسکن مهر وحدت اردبیل از لحاظ زیرساخت‌ها از جمله آب، برق و گاز مشکل نداشته و در راستای اجرای خط انتقال فاضلاب، آسفالت معابر و تفکیک سند واحدها در پروژه‌های یادشده نیز اقدامات جدی از طریق دستگاه‌های دخیل در چند روز آینده به عمل می‌آید.نیکزاد خاطرنشان کرد: تعداد ۳۱۲ واحد نیز تا اول مهر‌ماه سال‌جاری تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای به موقع طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی دقت و سرعت بیشتر و حفظ کیفیت کار را مد نظر قرار دهند.استاندار اردبیل بیان کرد: عملیات زیربنایی، زیرساخت‌ها و تاسیسات با سرعت و با برنامه‌ریزی صحیح در راستای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه‌ها تا مهلت مقرر باید مسوولان‌ اقدامات اساسی را انجام دهند.